Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blud

04. 06. 2008
8
85
3780

pokus o staročeskou miniaturu :-))) monpiosenka zde: http://uloz.to/462982/Blud.wav nebo http://uloz.to/463054/Blud.mp3




oheň smilný tutnie

v dýmném malovánie

rýruješ otpustně

jako vzpomanutie

na čisté letenstvie


 

 

 

 

 

 

 

__________________________

 

 

 


Klam

 

oheň smilstva doutná

v kouřovém obrazu

tancuješ lehounce

tak jako vzpomínka

na čistou nádheru

 

 

 

 

 

 


85 názorů

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
O třetinu vedle. To není tak moc:) A ticho, tvořím:)

pleteš se ;) je mi 21 ;), ale nikomu ani muk :-)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Tak to ti bude 14.

to dělá ten ucpanej nos ;)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
To zní, jak kdyby ti bylo 16:)

díkáseček ;)

Ticho a Tma
04. 06. 2008
Dát tip
hláseček jak konipáseček;))

No, děkuju Pišto, mé plíce a průdušky jásají, už jen dvacet montipů, aby se uzdravily :-))))

Nááádhera! MOM TIP! To je snad lepší, než plačka z Los angeles!

uuuuž uuuuuž, domin.go?? :-)))

http://uloz.to/463054/Blud.mp3 tak tady mp3

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Já nejm, tobě to jede?

jaktooo???

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Media playerovi se to nelíbí :/

ale tak teda upozornuju, berte ohled na to, ze jsem nemocna, nahravala jsem to fakt asi dvacetkrat a pokazde jsem se zadrhla, protoze se mi chtelo kaslat... ;) jo, fletna nevysla, nez jsem to dopiskala, dosel mi dech a nemohla sem zpivat ;) http://uloz.to/462982/Blud.wav tak doufam, ze za to dostanu spoustu dalsich MONtipuuu ;)

dik, uz to jede na Ulozto, chtela jsem to dat na sweb, ale pry je to moc velky nebo co :-))

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
si založ bandzone:)) ale to trvá pár dní, než ti to zkontrolujou, tak nevím...zkus ulozto.cz

juhú, už jsem si ho stáhla jinde a už to mám převedený ;) teď jen nevím, kam to umístit, aby se to dalo odsud poslechnout ;)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Asi je to falešně:)

bú, já jsem si to stáhla a hlásí mi to error :-(((

Domingo dobře radí.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/prace_se_soubory/prevody_souboru/mobile-amr-converter/ tady

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
.amr? o tom jsem v životě neslyšel:)

a safra, co teď? tak můžu ti to zkusit poslat, esi to přehraješ ;)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Nevím - já převádím jenom z wav na mp3 a obráceně, a to v cool editu:)

je tam teda přípona .amr

tak kluci jako, mám tu nahrávku, ale je v nějakým divným formátu, pač je to nahrátý na mobil, je to jakože Nokia Multimedia Player file, neumíte to někdo převíst do něčeho jinýho, aby to fungovalo i v "normálních" přehrávačích jako winamp nebo mediaplayer??? můžu to poslat třeba na mail... pokdu je o to teda zájem ;)

Bingo!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Takže pivo.

Tak vo tom žádná. Pišingr, jako vždycky.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Můžeš, samozřejmě. Já už se lekl, že chceš něco za autorská práva.

No jestli věřit nebo ne.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Z čeho?

Chápu to tak, že si můžu vybrat?

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Dal jsem, neboj. Ze zeměpisu jsem odmaturoval za jedna. A věř tomu nebo ne, ale napoprvé :)))

Dobře: Zpívej a nekecej, můro.

Mám. Ale někam jsem ho založil abych ho neztratil. a nějak ho už nemůžu najít. P.S. A dej tam raděj čárkovaný ú.

už si pro mě jedooou, pomóc :-))) tož dík za podporu, snažím se z plných plic, ale zlobí mě mp3 :-)))

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Dal jsem to do názvu klubu. Doufám, že na svoje kecy nemáš kopyrajt.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
:))))))))

Policejní bhůtánlita!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
...tuhle.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Mon Tip. Ale jestli to nenahraješ, tak na tebe pošlu trenýrkovou policii.

Tak. Zafňákal jsem si, a je mi zase hej. O co že tu jde, děti? ahá! No, to je jasné - dám ještě jednoho montipa, když to nahraješ, dobře ti tak. Gou gou gou!

to je sice krásnej FrŇÁK, ale montip nikde a já už tady vyhrávám na flétnu, s takovou nic nebude ;)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip

dobrá, nahraju to :-))) ale za kvalitu neručim ;) dej montipa :-)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Fňáká. Myslíš, že trousím montipy na rozdávání? Žádám adekvátní kompenzaci.

notáák ;) a kde je ten Pišta? :-)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Fňák fňák fňák.

sakriš, co teď??? :-))) on na to přišel :-D dej mi MONtipaaaaa, domingoušku :-)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Já jsem na to přišel. Ty se ze mě snažíš podloudně vylákat montip. Pche!

když dostanu ještě 20 MONtipů, nahraju to i přes nemoc :-)))) btw, jsi chytrej a hezkej, chlapi s dlouhýma vlasama mě rajcujou :-)))

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
To všechno jsem, samozřejmě. Jestli to řekneš ještě jednou, vložím sem svoji fotku:)))) Já bych radši, aby to nahrál Pišta.

máme doma hřeben na česání, hrát na něj neumim, jinak to ani nahrát nemám na co, jedině na starou mp3 nebo na mobil... no a takhle nějak by to vypadalo, jak jsi napsal ;))) a btw, nechceš mi to nahrát ty, když jsi tak chytrej a hezkej? :-)))

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Pišto, nazpívej to.

Montipí!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Ehm,kuck,kuck.Oheň smilný tutniehrrmchm v hepš-dýmném malovábrrchmnie echrrýruješ mh-otpustně-kuck jakkho vzpoma-brchm-nutie na hrrrrm-sté le-chm-hrrmstvie-errrm Kuck-kuck-kuck- FŇÁK.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Nahraj to a cappella. Nebo vy nemáte doma hřeben?:)

no, spíš bych do toho kašlala :-) a nemám tu žádnej nástroj kromě flétny :-))) na kterou moc neumim...

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Mám je obráceně. Ale jestli chraptíš, tak aspoň budeš mít sexy chraplák:)

ale je níž :-) přeci pod tím komentářem, co jsem napsala ;) fešáku ;) teda pokud máš kritiky řazené od nejstarších po nejnovější - zdola nahoru ;) jako já btw, já na to ale nemám lidi, pišto, nemáš tipa na hudebníka? :-))

Honzyk
04. 06. 2008
Dát tip
...ja ho videl naposled ptred patnacti lety tak a kricel jsešm Slavie do boje, bwona to je vy\poecena rodinka, v klidu.))

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Pišta taky podváděl, tak co :) (a níž nic není, pokud to fajnové oslovení patřilo mně:))

fešáku, viz níž ;)

no pišto, to je ale moc malej prd na zhudebnění - i když třeba by to nějakej šikovnej hudebník zvládnul s dlouhýma instrumentálkama :-)), navíc, já zpívat teďka nemůžu, pač jsem marod, tak leda, že by to udělal někdo jinej ;) jani, je to blud, klam, neřest, smilstvo... ;)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Ano, zhudebni to:) Honzyku, tak ho na mě neposílej, mám na sobě slávistickou kšiltovku:)

Janina6
04. 06. 2008
Dát tip
však je to blud, žejo?! :-)

Honzyk
04. 06. 2008
Dát tip
..muj bratranec je Michal Bilek, vole..)))))))))))))))))-------------

A teď to ještě zhudebnit.

Honzyk
04. 06. 2008
Dát tip
)))))))))do,miongo..

něžňounké se to jenom zdá ;))) cha chá :-) díky

Janina6
04. 06. 2008
Dát tip
To je ale něžňounké... něco takového bych v této soutěži vůbec nečekala! :-)*

:-))))

Mohli bychom ho nosit na nohou.

vlastně bychom ho za to měli nosit na rukou... případně později třeba blahořečit ;)... děkuji, každopádně ;)...

Jak už kdesi kdosi trefně poznamenal - je paradoxní, že za největší vzedmutí kvalitní tvorby na pihmáku může zrovna Fanouš:) MOM TIP, pochopitelně.

přidala jsem překlad :-)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Já bych spíš řekl, že je to nemoc postihující výhradně sparťany. Proto jsou tak nadutí, sebestřední a hloupí :)

neposlala, posílám... :-) žeby? :-) letenstvie, -ie n. dobrotivost, přívětivost; nádhera, krása

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
poslal/a jsi avízo Lauře?:)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Letenstvie? To bude něco se Spartou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru