Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Môj anjel Eros

06. 06. 2008
1
2
954
Autor
Oresteia

Keď človek už dlho nič nenapíše (a to faaaaaakt dlho),občas nezaškodí poprehrabúvať sa v starých dielkach.Tak a toto je jedno z nich.Ešte tu nebolo uverejnené a myslím,že hoci je vychladnuté asi tak štyri roky,je dobré a myšlienka stále platí.

     Ticho mi vniklo do srdca a preniklo ma naprieč celým telom. Vzápätí ma celú naplnilo teplo a láska. Och, toľká úľava, toľká krása. Opäť stál nado mnou anjel a pomaly na mňa spúšťal svoje krídla. Opäť milujem všetkých ľudí.
Iste nik nechápe, že sa naňho usmeje dievča, ktoré vidí prvý krát. (Myslia si, že ja to chápem?)
Ale za to môže môj anjel.
Z času na čas ma zvykne naplniť taká láska, že milujem všetkých bez rozdielu a rozdávam svoj drahocenný úsmev neznámym.
Môže za to môj anjel.
Neviem, ako sa volá. Môj anjel sa volá...volá sa Eros. Áno. Môj anjel sa volá Eros. Je mojou láskou. Moja láska má meno Eros.
Ako sa to všetko stalo?
     Prišlo to samé, z ničoho nič. Túlala som sa po meste a zrazu ma naplnil krásny pocit, ktorý ma nútil usmievať sa na všetkých neznámych okoloidúcich. Odvtedy mi tento pocit sem- tam prenikne celým telom. Vždy som to volala jednoducho- stál nado mnou anjel a zaodel ma láskou. Od dnes má môj anjel meno. Volá sa Eros.
Milujem svojho Erosa. Spolu s ním chcem meniť tento svet. Svet plný nenávisti a egoizmu. Ľudia sú sebeckí, nik sa nestará o toho druhého. Až raz stretnú dievča, ktoré sa na nich bez príčiny milo usmeje. Možno si pomyslia, že je šibnuté a možno im to dievča spríjemní celý deň.
     Tak chcem byť týmto dievčaťom a s mojím Erosom chcem ľudí robiť šťastnými. Chcem, aby sa zastavili vo svojom uponáhľanom svete a chcem ich prinútiť milovať. Milovať svojho blížneho- neznámeho okoloidúceho.

 

 


2 názory

Funda
07. 07. 2008
Dát tip
Znám ten pocit, když mně někdo neznámí pohladí úsměvem:-) Od Tebe to musí být obzvláště příjemné. Jednou mně dokonce takováto slečna na Karlově mostě chtěla políbit, ale byl jsem z toho tak v rozpacích, že jsem to odmítl:-) Nechť se smějí i druzí lidé na Tebe. Funda

marion_
08. 06. 2008
Dát tip
:-)) mně se to líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru