Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tančit a zpívat

08. 06. 2008
7
10
1019
Jsem tady sama odsouzená žít jak to den který od pondělí do pondělí přináší pěstuju bídu je můj blahobyt u mě se zkrátka jaksi štěstí s realitou nesnáší možná že chápu proč to tak má být jenže se vzpouzím hlava nepobírá argumenty dál pěstuju bídu je můj blahobyt a věčně nemám lásko co bys tady se mnou posnídal mám ráda: zatáhnout víčka jako rolety s poety hrát si do samého jitra tančit a zpívat hříšné kuplety a nepřemýšlet co se stane zítra... co přijde zítra to mě nebolí mé zítřky dávno rozpily se jako skvrny na piják mně příští ráno kafe osolí já tomu nezabráním vlastně ani vůbec nevím jak neříkej nic ať už jsi kdokoli co jednou ústy vyletí nedá se vážně zpátky vzít mně příští ráno kafe osolí jak pokaždé když musíš jít a zůstane jen prázdný klid pak ráda: zatáhnu víčka jako rolety s poety hrát chci do samého jitra tančit a zpívat hříšné kuplety a nepřemýšlet co se stane zítra...

10 názorů

s poety hrát chci do samého jitra tančit a zpívat hříšné kuplety a nepřemýšlet co se stane zítra... ***T***

eleona
09. 06. 2008
Dát tip
píseň...*****

*****

moorgaan
08. 06. 2008
Dát tip
kdyz je nalada.. i tanec a zpev jde tak nejak pritozene../**

chápu, dělám totéž i tak - sebelítost jsem do ní nevkládala měj krásný den a děkuji za zastavení

avox
08. 06. 2008
Dát tip
čtu jen texty, Jarmilko :-))

z textu snad, ale tohle je zcela smyšlená záležitost

avox
08. 06. 2008
Dát tip
kapku sebelítosti vnímám ... ale mohu se mýlit

iba dnes, Stanko - pre radosť a uvolnenie, vieš? a iba v texte :))))

Háber
08. 06. 2008
Dát tip
ľahkovážne*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru