Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drak

08. 06. 2008
1
6
1189
Autor
Jeeper
Pouštěl jsem draka
do nebe vylétl.
Ztratil se v oblacích
už jsem ho nezhlédl.

Ztratil jsem kamaráda
kterého jsem miloval.
Vlastnoručně slepil
a láskou oplýval.

Asi se už nevrátí
je mi smutno.
Snad se nezlomí
když jsem ho dělal s tou láskou.....

6 názorů

domin.go
09. 06. 2008
Dát tip
Dobře. Pojímáš báseň jako text s pravidelným strofickým členěním a pravidelně se opakujícím vázaným veršem. To je v pořádku, ovšem od tebe jako autora se tedy očekává, že dodržíš alespoň základní metrum a rým (ABCB, jak sis zřejmě vybral). K metru: první strofa je poměrně říkankovitá, takové to tadada-dadada, tadada-dadada; nicméně i to je lepší než rytmus strofy druhé, který je celý nějaký prapodivný, nebo nedejbože třetí, která už zní, jako když se sypou brambory. Další věc: Rýmy. Takže, rýmy tam de facto nejsou. Ve třetí sloce nejsou vůbec, předtím stojí za hovno. Tolik k formální stránce. Co se obsahu sdělení týče, stále nemám ponětí, co tou básní chceš říct, ale jaksi matně tuším, že to má být nějakým způsobem dojemné. "Nezhlédl" je slovo, které v daném kontextu nemá smysl. Poslední verš druhé strofy taky ne.

Jeeper
09. 06. 2008
Dát tip
ja o ni bohuzel stojim a kazdou kritiku prijimam

domin.go
08. 06. 2008
Dát tip
Montipí blábol.

sidonia
08. 06. 2008
Dát tip
tohle mi prijde jako nejaka recese

moorgaan
08. 06. 2008
Dát tip
vse co delas s laskou neodleti jen tak../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru