Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěla bych

09. 06. 2008
11
13
2300
Autor
Anuschka
Chtěla bych být ...
      

                            ...opuštěným ostrůvkem uprostřed širého oceánu...                              ...touhou...

 

...sluncem osvětlujícím život v lidských srdcích...                                                                           ...nadějí... 

                                                                          ...hvězdou zářící v temném nekonečnu...


     ...Nocí...                                                                                                       ..temným andělem střežícím vaše duše...     

                       ...větrem prohánějícím se v korunách stromů...


                                 ...snem...                                                                      ...ošklivým káčátkem - a pak krásnou labutí...


          ...dokonale nedokonalou...                                              ...pravdou...                     

                                                                                                                                                                                      ...hudbou...

                                     ...poezií...                                                                  ....člověkem bez masky...                               


...SAMA SEBOU.

 

13 názorů

krásná, jen to rozházené písmo mi trošku kazí celkový dojem, ale jinak super !*

A.H.
08. 01. 2010
Dát tip
Škoda, toto už zde bylo mnohokrát napsané.

krásně zasněná

Horkit
15. 09. 2009
Dát tip
některé myšlenky se mi moc líbí, některé mi ale připadají moc... obecnou češtinou to půjde lépe: Některý myšlenky sou prostě profláklý. Spoustakrát zopakovaný. Jako celek je to ale dobrý(é).

Aravis
16. 01. 2009
Dát tip
líbí se mi to. * je super, že se Ti to povedlo napsat tak, že to nepůsobí jako klišé - být sama sebou. nebo aspoň na mě ne:-) *

Anuschka
03. 10. 2008
Dát tip
tisíceré díky...

Ginna Avro
02. 10. 2008
Dát tip
pěkně zpracované*

macecha
07. 08. 2008
Dát tip
To je i moje přání. Řekla jsi to moc hezky. Vnikla jsi mi do duše. Díky. *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru