Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Retrospektiva

10. 07. 2001
0
0
1118

Stín

si říká dáma v červených šatech

prohlíží beze slov výlohu v obchodě

a představuje si

že líbá jezírko

modré tak jako oči

zmařených lásek

 

Laně jdou pít

jiskřivé stříbro

průzračných večernic na obloze

vesmíru lidských vzpomínek

 


Naso
15. 07. 2001
Dát tip
Clovrdik to už povedal: obrazově zajímavý. Mimoriadne...

ale furt s tema zdrobnelinama. ja si myslim, ze cela basen je ladena velmi melancholicky a prave to jezero v patem versi prvni strofy, na ktere poukazujes by naopak bylo poradnou pesti na oko, protoze by tam svoji tezkopadnosti prekazelo. kazilo by to celkovy charakter basne, navic je slovo jezero v komparaci se zdrobnelym jezirkem malinko zavadejici, protoze by mohlo navozovat dojem velikosti. a to by nebylo zrovna to prave. jinak diky, prvni vytka za nekolik tydnu, trochu vic se cinte, at mam komu oponovat.

clovrdik
13. 07. 2001
Dát tip
Hanku, dobrý, oponuj, je to dobře, že si stojíš za svou básní, tak to má bejt, stejně ovšem si já stojím za svojí kritikou ( není problém napsat "malé jezero " ) :-)

clovrdik
10. 07. 2001
Dát tip
Je to obrazově zajímavý, líbí se mi to, jenom to "jezírko" je pěst na oko ( na to moje ), myslím, že v celkovém kontextu básně by líp vyznělo "jezero".

Verita
10. 07. 2001
Dát tip
obrazově nádherné!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru