Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

polopolopatická

Výběr: Print
13. 06. 2008
20
20
1953
Autor
martinez

. Od............. ... Pro............ martinez Odesláno... 12.06.2008 22:11:15 Předmět..... Re: Re: Sklenice ze střepů luny . . Co já:?! Já? Zrcadlo nemám. Sedím na posteli v Jičíně a koukám kolem sebe. Nikde nic, přestává mne to bavit. Dnes. (heheh) Nedala by sis rulandské šedé? Já nerad piji sám, vlastně ani nepiji, ale dnes to rulandské... . ...najednou se čertíš? No tak! Jo a sklenička je zde, jen mám pocit že půjdu na zahradu pod hvězdy a vypiji ji s tebou i bez tebe, takže podívej se proti světlu, zatřep sklenkou, přivoň no a zbytek nechej na mně. To jde... nebo ne? . P.S. říkám si jestli se už narodila lopatická báseň? .

x
nemáš zrcadlo
za které by se vešla alenka
a všechny divy s ní
 
máš postel
pronajatou
a k ní zahradu pod hvězdami
 
sedíš
koukáš kolem sebe
a... nikde nic
 
přestává tě to bavit
a nalíváš mi
do sklenice ze střepů luny
 
polykám tu šeď
nahlas
na hlas a na zdraví
mám několik zrcadel
a čekám na zázrak
pro sebe i pro alenku
 
místo něho přišla hudba
 
sedím
koukám kolem sebe
a... nikde nic
x
 

20 názorů

Stařec_007
04. 06. 2011
Dát tip
No jooo, narodila :-)

martinez
04. 06. 2011
Dát tip
a eště jedna s Alenkou a už ti dám asi pokoj :o)

martinez
19. 06. 2008
Dát tip
no děkuju - ale píšu dost různě, narazíš na všelijaký věci, opatrně :o)

Print
17. 06. 2008
Dát tip
Ty a tvůj jiný soudek!:)*

Robinia
17. 06. 2008
Dát tip
moc...

martinez
15. 06. 2008
Dát tip
aha... dík za info, Rajmunde - a hezký zbyteček neděle :o)

Rajmund
15. 06. 2008
Dát tip
Jenom jsem se snažil nestranně nazírat atributy dotyčné poetiky.

martinez
14. 06. 2008
Dát tip
tohle není moje sléza... je to věnovaný, já se jen svezla... nebo slezla? :o)

Janina6
14. 06. 2008
Dát tip
no, zas bude líp... po sléze zase přijde vyléza... :-)

martinez
14. 06. 2008
Dát tip
tak nějak napolo... :o)

Janina6
14. 06. 2008
Dát tip
...polykáš tu šeď po lopatě? :-)*

martinez
13. 06. 2008
Dát tip
není až TAK smutná, Santi a avox Rajmunde, zrcadla sou někdy fajn náhodou, zapeklitě rozhraněná... otrkánku, já vím že jen napůl lopatická, ale že se budeš ptát zrovna ty? :o) jinak děkuju všem za návštěvy, slova aj dary všemožné... :o)

avox
13. 06. 2008
Dát tip
nedívej se do prázdnoty kolem sebe, dívej se výš, ke hvězdám... */

salomesr
13. 06. 2008
Dát tip
zázraky sú vypredané/cesty nikam nebežia...

Otakar Hlas
13. 06. 2008
Dát tip
Jestli mohu dodat, : záchod kterej nesplachuje, souseda jenž chová řvoucí cizokrajné ptactvo, přechlórovanej bazén, chrápajícího kolegu, plnej koš obalů od klobás, prázdnou lednici, Henryho Millera, Reflex, unavený klouby a jednu ženu za obrazovkou. Řku-li zrcadlem? Pěkné, o čem to je?

guy
13. 06. 2008
Dát tip
když nemáme zrcadlo, tak třeba máme jiné prostředky, jak se za něj dostat .. a někdy tam i docela hezky hrajou :-)

illusion
13. 06. 2008
Dát tip
ÁÁÁch :) nie je celosmutnosmutná... veď sa čaká na zázrak a kde je nádej, tam sa smútky nemajú kde porozliezať... a ešte aj hudba ... u nás, o nás, v nás :)

Rajmund
13. 06. 2008
Dát tip
Zrcadla a "já a ty", pěkně zapeklitá rozhraní.

Santi€
13. 06. 2008
Dát tip
celosmutněsmutná

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru