Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Petr Novotný

10. 07. 2001
9
0
2094
Autor
Nezval

Ha ha ha

hu hu hu

hi ha ho

hu hu ho

 

Che cha cha

chi chu cho

che cha chi

ho ho ho

 

Ha ha ha

blha bhla ba

ba bla bla

bla bla bla

 

blabbosti

blbosti

blbosti

 

píčoviny

a kraviny

 


ťuntítko
15. 08. 2003
Dát tip
jsi skvělej básník! :o)

ofčátko
15. 08. 2003
Dát tip
výstižné :o))

jehostara
07. 03. 2003
Dát tip
*

Tak to se mi vůbec nelíbí. Vždyť to ani není báseň. Je to hrozné. Opravdu hrozné.

Bix
31. 08. 2001
Dát tip
posledné dva by som vynechala aj ja... cha cha a bla bla ma dostalo - :o))

Bix
31. 08. 2001
Dát tip
Astalavista:Marek Eben je ozaj skvelý !!

Étienne
30. 08. 2001
Dát tip
:)

nebraska
15. 08. 2001
Dát tip
no posledne dva verse sa mi nepacia.....aj napriek tomu ze sa to tvari ze sa to rymuje a ma to aj tomu rytmus

crayfish
01. 08. 2001
Dát tip
MILUJU Suchánka s Genzerem!!!!!!!!!!!!!! Na podzim padají ze stromů bukvice!! :))))))))))))))))))))))))))))))))) Nezval: prosím, napiš báseň o Nedvědech!! :)))))

Janis
27. 07. 2001
Dát tip
:-))

Nezval
27. 07. 2001
Dát tip
Nezapomeňte, že se jedná o krutě experimentální poezii.

PetrViP
27. 07. 2001
Dát tip
tý vole!

DOKONALÉ! JEDNÍM SLOVEM DOKONALÉ! A tak... hm... výstižné!!! Sežeň si slovník synonym a můžeš ještě napsat Suchánka s Genzerem!¨ *

Had
11. 07. 2001
Dát tip
Souhlasím s Popeluchou. Koukám, že z rádoby záporného odborného hodnocení Novotného se stala móda. Možná si to u kdekoho rozházím, ale měl jsem tu možnost s s ním setkat osobně a zdaleka bych neřekl, že to je "Uslintaný, zpocený a spolehlivě nevtipný, sám sobě se smějící buran, rádoby klonovaný Menšík", jak pravil Asta......

Astalavista
11. 07. 2001
Dát tip
Had: No, já jsem se s ním osobně nesetkal, ale soudě podle jeho vystoupení např. při Silvestrech, kdy přilévá do ohně všeobecného veselí svoje výbuchy smíchu a řvaní, bych na svém stanovisku trval. Ale ona je to samozřejmě dvousečná zbraň, v civilu může být "normální". Zkrátka a dobře mi nesedí servírovat humor takovým způsobem a křísit z mrtvých unylé komunistické estrády, kdy se všichni smáli všemu, resp. tomu, kam střihač namíchal jejich smích. Když zábava, tak např. Marek Eben - s tím jsem se měl možnost setkat osobně zase já - v civilu i v práci profesionál každým coulem, kultivovaný projev, nenásilný humor, cit pro situaci a inteligentní poznámky. To je humor, ne pan Novotný...:-)

Litochowitz
11. 07. 2001
Dát tip
Ani já nepodléhám módním trendům....jen hodnocení akcí jichž jsem se zůčastnil a Novotný je moderoval vyznívá spíš záporně.

clovrdik
10. 07. 2001
Dát tip
:-)))))))

fox
10. 07. 2001
Dát tip
eh

xtermik
10. 07. 2001
Dát tip
Kromě posledního "veršíku" vtipné, pěkné okouzlující - ale nesmíš všemu věřit !?:-P

Astalavista
10. 07. 2001
Dát tip
Ano, tohle je přesně on. Uslintaný, zpocený a spolehlivě nevtipný, sám sobě se smějící buran, rádoby klonovaný Menšík.

Litochowitz
10. 07. 2001
Dát tip
je to kokot.....

Popelucha
10. 07. 2001
Dát tip
ach jo, pozor, inťoši... :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru