Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NAROZENINY

14. 06. 2008
1
5
630
Autor
Myron

VĚC NENÍ VHODNÁ PRO DĚTI, TĚHOTNÉ, LABILNÍ A ÚTLOCITNÉ POVAHY.

Jsem nasranej. Sedim, hulím a chlastám. Mám narozeniny a nikdo z těch, co jsem na ně po těch letech sehnal kontakt a pozval je nepřišel. Dvacet let jsem tu nebyl. Dost se toho tady změnilo, i lidé zdá se. Zazvonil zvonek. Můj někdejší nejlepší kamarád. Tenkrát byl u Veřejné bezpečnosti. Potřásl mi rukou, popřál k návratu a k narozeninám mi přinesl vrátit nůž co mi tenkrát Bezpečnost zabavila jako předmět doličný. Poděkoval jsem a strčil nůž do kapsy. Dlouho jsme kecali, od Bezpečnosti odešel s pěknou rentou a založil si vzdělávací a pracovní agenturu. Vozí sem holky z Ruska, učí je německy a anglicky, aby se pak mohly uplatnit v západní Evropě a ony za to, že se o ně tak hezky stará šlapou pro něj chodník. Debata o těch minulých dvaceti letech se protáhla k ránu. Ožralí jak slívy jsme usli, kde jsme seděli. Nedělní poledne nás probudilo kocovinou. Rozhodli jsme se naše opice vyvenčit a zajeli městskou hromadnou do příměstských Ostopovic. V hospodě bylo všechno při starém. Po dvaceti letech jsem se tu mohl orientovat poslepu. Seděli jsme, pili pivo a klábosili. Koupili si flašku a šli se projít k vodě. V koruně mohutného dubu se lehkým vánkem osvěžujícím parné odpoledne pohupovala babka. Vyšplhal jsem do koruny a zjistil, že ještě není úplně tuhá. Vytáhl jsem nůž a provaz na němž visela odřízl. Babka žuchla na zem tak nešikovně, že pokud nebyla mrtvá do teď, tak teď už určitě. Zatáhli jsme ji z cesty za křoví a rozdělali oheň. Babku naporcovali a začali péct. Po dvou hodinkách bylo maso propečené, leč tuhé. Zapíjel jsem stařenu z flašky, přesto mne v břichu tlačila. Nebylo možné nesouhlasit, když přítel poznamenal, že moje žena byla tehdy chutnější.

5 názorů

grafo
15. 06. 2008
Dát tip
no mozno vykusat v inom browsery.. mne osobne to neslo v opere.. v firefoxe to slo ok a int. explorer som neskusal :)

Myron
14. 06. 2008
Dát tip
Škoda, je ale možné, že s tím neumím zacházet... Edituje se to nějak specialně?

grafo
14. 06. 2008
Dát tip
škoda teda..

Myron
14. 06. 2008
Dát tip
V editaci členění je. Proč ne tady nevím...

grafo
14. 06. 2008
Dát tip
skus tomu dat nejake graficke clenenie... tak sa zle cita

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru