Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ekologická

15. 06. 2008
0
2
319
Autor
Johnas
1. V lese u krmelce, říká včelka včelce-
       ,,Není to, co bývávalo, dřív se Nám to lítávalo".
     Dřív sis sedal z květu na květ, nebyla tu lidská havěť, jó, kde jsou ty časy?.     
    
R: U krmelce každý pátek je tu velmi velký zmatek, sojka všude křičí, velkou schůzi líčí,
       Vůdce lesa parohatý a porodci boubelatí, zas dumají nad tématy lidé šlapou jim na paty.
     Co, udělají???

2. Medvěd navrhuje, člověkem opovrhuje.
    ,, Není jiné východisko, než roztrhat je hned na čisto."
    Spusta zvířat přikyvuje a medvěda podporuje, ale jelen nesouhlasí,
       nemaj nárok hubit rasy, proč, taky asi?
R:

3. Někdo se ozývá, prase se nazývá- ,, Jelene, co navrhuješ? když medvědův návrh neschvaluješ!
   Vzpomínáš si na Julii, taky loni zabili ji, u myslivny vysí kůže a ty nosíš ještě růže, kdo pomůže?

R:

4. Prase pokračuje a medvěda obhajuje.
    ,, Budem moci v městě chrápat, v jejich botech pěkně cápat."
    Počkej, až roztáhnou sítě a nakonec vyhubí tě,
    nikdo z Nás nebude krýt tě a ty budeš vyset v bytě, pak vydět, chci tě!!!

2 názory

moorgaan
15. 06. 2008
Dát tip
napad dobrej, verse hrozny a cestina-desny.. oprav si chyby.. to neni vytka, to je dobra rada..!!!

Hrochomen
15. 06. 2008
Dát tip
Čeština trpí pod perem které tohle píše. Raději to nevyydět. ...a porodci boubelatí...gratuluju tatínku.:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru