Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když se nudím

23. 06. 2008
0
0
462
Autor
Jasminne
Tak třeba ze včerejška.... :)...Pořád je lepší připadat si jako kus použitého toaletního papíru, než jako stránka z knihy krásné poezie, kterou nikdo nečte.Každý má svá rozhodnutí, ať už lepší, nebo horší. Ale špatná rozhodnutí jsou pouze ta, kterých litujeme...Chcete-li vědět, musíte nejprve vědět, že víte, že myslíte.Náš život se podobá letu Racka, občas letíme nahoru, občas padáme dolů. Ale tak, či tak, pokaždé doufáme, že přistaneme dřív, než se rozmlátíme o betonovou zeď....A ještě před tím.......Někdo říká, že milovat, je smysl celého života, jiný říká, že milujeme, abychom smysl života pochopili.... já se držím slov, že smyslem života je zemřít a láska je prostě cit, cit jako každý jiný, ničím výjmečný....a přesto tak úžasný ......občas mě při tom napadají i známé citáty.... nejčastěji pak.......Láska je slepá, proto milujeme tmu.Láska může úmřít na pravdu, přátelství na lež.A konečně.... i pád na hubu je pohyb vpřed !
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru