Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písecké čtení

Výběr: pozorovatel
23. 06. 2008
3
19
2212
Autor
StvN
Zítra si budu číst od šesti v kavárně Spago v Písku. Vyberu si něco k pití, asi pivo, a nějaké vstupné, asi dvacku, tak přijďte. PS.: jt mi nemusí psát, že nepřijde.

19 názorů

Winter
25. 06. 2008
Dát tip
Nechtěl bys pořádat putovní čtení?

j_i_r_i_k
25. 06. 2008
Dát tip
StvN: Tak až si budeš číst v nějaký vhodnější čas, dej vědět, třeba to vyjde - i když kdyby sis udělal výlet do Prahy a četl si někde v centru, tak by se šance rapidně zvýšily. A když uděláš pořádnou kampaň, mohl bys vyrazit na turné po Zemích Koruny české a to bys třeba toho Prousta zvládl komplet.

StvN
25. 06. 2008
Dát tip
Nakonec to byl opět Proust, v knihovně jsem konečně dostal čtvrtý díl. O hodně jste přišli.

Norsko
25. 06. 2008
Dát tip
Nemyslím to zle

Norsko
25. 06. 2008
Dát tip
hi hi zu zu

Zuzulinka
24. 06. 2008
Dát tip
moc daleko, ale kdybys došel do píslu u nás za barákem, tož to bych přišla:-)

Zbora
24. 06. 2008
Dát tip
Imponuje mi, že upoutávka není zařazena jako bůhvíjaká událost. To já bych se neudržel ;o) Už to nestihnu. Sedím v písku na Hostivařské přehradě.

StvN
24. 06. 2008
Dát tip
Chtěl jsem si číst Vyvoleného od Manna, ale dočetl jsem ho včera, takže dnešní čtení bude ryzí překvapení. Díky všem za podporu, zejména jt.

Kandelabr
24. 06. 2008
Dát tip
a co si budeš číst? a jak je v vlastně v písku?

Tragicus
23. 06. 2008
Dát tip
Nebyt na brigade, urcite bych prisel.

j_i_r_i_k
23. 06. 2008
Dát tip
Dobrýýý, já si zítra číst nebudu, neboť jdu do divadla, ale doženu to pozítří. Ovšem rozhlásit to a vybírat vstupné, to je prostě bomba, nemít kulturních závazků, tak bych snad i do Písku zajel.

Norsko
23. 06. 2008
Dát tip
Taky nepřijdu, ale nebuď smutný

Oldjerry
23. 06. 2008
Dát tip
Hlásím, že nepřijdu - 173 kilometrů už prostě neujdu....tak ať se ti vydaří akce.

dadíková
23. 06. 2008
Dát tip
:)*

Psal mi jt, abych sem prý napsal, že nepřijde. Chlapci, vyřiďte si to mezi sebou.

romale
23. 06. 2008
Dát tip
na londýnském čtení se zrovna berdych snaží číst koroljovovy nevyzpytatelné údery a moc mu to nejde, za dvacku nic moc tenis...

Winter
23. 06. 2008
Dát tip
Přesně tak, je až zarážející kolik zdejších autorů nic moc nečte. Dneska si budu číst. Můžete se přijít podívat zadarmo.

pozorovatel
23. 06. 2008
Dát tip
nechci, aby si kdokoliv myslel, že dávám výběr pro srandu králíkům naopak podporuji skromná čtení po celém světě, natož v písku budu si číst ve čtvrtek odpoledne ve svém bytě pozorovatel

romale
23. 06. 2008
Dát tip
pokud to bude bible kralická nebo zítřejší vydání aha!, zvážil bych to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru