Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Porucha

11. 07. 2001
4
0
2050
Autor
lubi

ani neviem

kedy naposledy si ma vzal

za ruku

 

nevyslovené slová

meravo a zatuchnuto visia

vo vzduchu

 

už je to isté 

v našom prijímači máme

poruchu


Miroslawek
17. 07. 2001
Dát tip
můj přijímač nemá poruchu ... přišel Pepíček a rozšlapal mi košíček ... teď u láhve samohonky hladím prasklé elektronky ... zhaslé mezi dráty laskám naše zkraty ...

lubi
13. 07. 2001
Dát tip
Vďaka, vďaka... Bacil, je mi smutno s tebou, vieš, ono časom príde určité vyrovnanie aj napriek "poruche", ale ... Nuz nech ťa uteší, že nie si na to sám, určite tu pookrievaš práve tak ako ja... Úsmev pre všetkých

Pepo
12. 07. 2001
Dát tip
Lahký tón a hlboká myšlienka. Lubi, TIP.

Bacil
12. 07. 2001
Dát tip
To je vždy vysielač - prijímač ako jeden prístroj, a keď sa to pokazí, ťažko to opravovať... naozaj ťažko... príliš, príliš dobre to poznám...

Jola
12. 07. 2001
Dát tip
Líbí

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
a záruka už dávno vypršala a majster v nedohľadne? Verím, že sa preladiť na lepšiu stanicu dá... Alebo za tú poruchu môžu škvrny na slnku a magnetický solárny vietor...

lubi
11. 07. 2001
Dát tip
ha-ha, Naso, aj ty si nenapraviteľný optimista???

Bhati
11. 07. 2001
Dát tip
Je to krátké,ale výstižné...mám teĎ "plodné" období,ale byly časy, kdy jsem tohle znávala tak důvěrně...

Verita
11. 07. 2001
Dát tip
i když to není veselé, je to napsané tak nádherně lehce........

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
veru aq lubi, nikdy vraj nebolo tak zle, aby ešte horšie nemohlo byť...

Kastel
11. 07. 2001
Dát tip
Naso...a proč by mělo být hůř - bude jenom líp - štěstí je v hlavě (a jám mám naštěstí dost velkou). Lubi - a co Tvůj vysílač - třeba něco čeká i přijímač na druhé straně Bhati - kdy máš první termín ?

Diana
11. 07. 2001
Dát tip
Moc hezky vyjádřeno Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru