Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když zvedl se vítr . . .

Výběr:
12. 07. 2001
7
0
1209
Autor
barakuda

Jednou zvedl se vítr;

pomaleji než déšť

a rychleji než smrt.

 

Protnul mne v němém úžasu

vesmírem bezejmenných

duší.

 

Od někud přišel

a na mne dýchl

voláním někoho,

o němž vím,

že je nepřítomen.

 

A tak jen tuším,

zda slyší mou duši;

 

když zvedá se vítr. . .

 

 

 

 

 

 

 


slonovina2
05. 01. 2005
Dát tip
Bostonské pití čaje se silným tabákem..děkuji tip

Vecernice
05. 01. 2005
Dát tip
Musíš být úžasný člověk! Tip

Marthin
08. 08. 2001
Dát tip
Tohle mi prostě sedí...nálada mi nepřijde blbá,ale taková o samotě ,vyrovnaně s šálkem čaje..:-)Jestli můžu tak bych si dal mezi oblíbené..

barakuda
08. 08. 2001
Dát tip
Diky, lidi, fakt to nebyla blba nalada, spis pocit, ze jsem mela na dosah prostor mezi nebem a zemi.Opravdu moooc zvlastni pocit.treba to znate. dobre, dam ji na zadost Marthina jako oblibenou, a s radosti., to je moc mily.

Petula
18. 07. 2001
Dát tip
Jojo, zase kus nefalšované poesie!!! Nene, já v tom 'blbou náladu' necítím. Myslím že snad tuším, oč tu (také snad) jde, ale nevím, zda se mi o tom tady chce plkat, když bylo tak krásně napsáno...

░▒▓-_-▓▒░

«*»


Bříza
17. 07. 2001
Dát tip
barracudo - jseš nebezpečná ryba ....... a zpíváš nebezpečně přitažlivé písně zapomnění .... a tahle není první ... mám Tě v hledáčku !!!

Cavalera
12. 07. 2001
Dát tip
... hmm .. zajímavá myšlenka .. či spíš pocit .. hezkýýý ... zpracování už mě tolik neoslovuje ... hlavně pár řádků před posl. větou mi né zcela sedí (asi 4 řádky.) .. určitě by si zasloužily vylepšit ..... váhám váhám .... no .. no ... ještě vyčkám .. pokud bych zapoměl, tak si dovolím dát prozatím malý soukromí tip za námět .... dík!

Daemonica
12. 07. 2001
Dát tip
*

Astalavista
12. 07. 2001
Dát tip
Líbí, sice poněkud ponuré, ale na TIP jo. :)* (asi nějaká blbá nálada, co?)

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
jsem rád, že můžu dát první !* na křídlech větru letí mé dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru