Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsou to kočky!!!

05. 07. 2008
0
1
330
Autor
hallon
Mají-li děti nesmrtelnou duši pak ji nepochybně v průběhu dospívání ztrácejí.
Někomu to může přijít smutné. Nedá se s tím však nijak hýbat. Je to dáno přírodou.
Avšak hlavu vzůru!
Duše těchto pohádkových bytostí nekončí vymáčknuty v umyvadlech! Jsou zde totiž připraveny přírodní kontejnery v podobě malých huňatých bestií!
Ano,ony něžné Kontejnery, jež stvořila příroda jen pro absobci dětských dušiček jenž jsou již pro adolescenty nepotřebné, naše
milované kočky, jsou proto tak mazlivé a roztomilé. Vždyť každá obsahuje sedm hebkých a neopotřebovaných dětských duší!
 Komu se to nezdá, ať si přečte Schopenhauera či Manifest komunistické strany.

1 názor

j_i_r_i_k
05. 07. 2008
Dát tip
Mají-li děti nesmrtelnou duši, pak ji nepochybně v průběhu dospívání neztrácejí a už vůbec neputuje do koček, neboť se jedná o výmysl křesťanů a jednou z jejích charakteristik je právě to, že jde o něco, co odlišuje člověka od zvířat. A je-li duše něco, co dělá z živočicha úlisnou prodejnou mrchu, pak některým ženám (a asi i mužům) rozhodně duše zůstane i v případě, že by jich jinak většina přešla do koček.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru