Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRISTUP K ZIVOTU

13. 07. 2001
4
0
1597
Autor
Pluto

4.11.1982 SYDNEY

 

ZIVOTNI PRISTUP

 

 

 

Neskryvam sve rany,

chci je videt jake jsou,

chci se toulat napric zitim,

smrti, laskou, prirodou...

 

x   x   x

 

 

 


Monika
15. 08. 2001
Dát tip
Tak tohle je fakt super, krátké a výstižné.Jinak Ti děkuji za přivítání.

Mea
26. 07. 2001
Dát tip
Tak to seš vážně kabrňák! :o)

clovrdik
19. 07. 2001
Dát tip
ale jo, pěkná myšlenka, i když ta příroroda mi tam taky trochu nesedí ( já vím, vysvětloval jsi to ... )

Janka
19. 07. 2001
Dát tip
Pěkné. Líbí se mi to:-)))

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
jo tak to je dobré...jako bych mluvil já...dík.

Verita
14. 07. 2001
Dát tip
díky za vysvětlení, rytmicky to opravdu sedí.... :)) to byl čistě jenom problém mého chápání pojmu "příroda", když jsem si to představila konkrétně a ne ve stejné abstraktní rovině jako smrt a lásku, jak jsi to zamýšlel ty :)

Pepo
13. 07. 2001
Dát tip
Tvoj životný prístup je ušlachtilý. Díky, že si sa s ním podelil...

xtermik
13. 07. 2001
Dát tip
...... ááááááááách umíráááááááááááám ...............

Naso
13. 07. 2001
Dát tip
odvážny to človek.....

Verita
13. 07. 2001
Dát tip
hezké....i když trochu mě ruší v posledním řádku: "smrtí,láskou,přírodou"....jako by se ta příroda moc nehodila k abstraktní lásce a smrti...ale možná je to umělecký záměr :)

Pluto
13. 07. 2001
Dát tip
neni nic jineho nez laska a smrt...to je vse... Da se to pouze zhrnout do jednoho slova PRIRODA. Jelikoz (opet) z rytmickeho hlediska bylo treba jeste jedno sluvko, mohla to byt jen "priroda" Diky vsem....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru