Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

indigo / něco mezi nebem a peklem

22. 07. 2008
20
60
3120
Autor
martinez
 .
podkožní larvy
svým dechem vykreslily
ráz nevšednosti
.

60 názorů

martinez
09. 08. 2008
Dát tip
no nerozumíme si ňák průběžně - já myslela "obout se" ve významu dát se do něčeho s vervou a zodpovědně :o) a to odbíhání znám - taky kolikrát časem koukám kam všude sem nedala tip na první pokus :o) a s tím počasím nevím - u nás se to dnes dost střídalo :o)

Markel
09. 08. 2008
Dát tip
tak to jsme si nerozuměly, o nějakém obouvání se do tebe nemůže být vůbec řeč, to, že nerozumím, to jsem myslela tomu, že jsem už kdysi četla, to dílko líbí moc jo, mohlo to být taky tak, že jsem to četla před měsícem na P, že jsem chtěla dát T, protože oslovilo, ale odběhla jsem od písí za nějakou trapnou banálností, jako například uvařit rodině něco do zobáčku a už jsem se nevrátila, jo, tak to bude určitě. Měj se krásně, u nás už na Vysočině svítí sluníčko, zejtra už bude pěkně a půjdeme ven, do polí, lesů, vod a strání :-))jupííí

martinez
09. 08. 2008
Dát tip
tak to se spíš něčemu podobá - ta tu nikdy dřív nebyla - je nová a rozumět není čemu - je to prostě tetování (obsah dílka) netopýra (to něco z názvu :o) ale dík, obula ses do mne dnes fest :o)

Markel
09. 08. 2008
Dát tip
*, nějak tomu nerozumím, už jsem četla, dala kdysi tipínek a je to tu zase znova, ale opět a stále líbí

martinez
06. 08. 2008
Dát tip
no naživo to nevypadá jak na fotce, fotky někdy něco uberou, jindy přidaj... :o)

no jo, já jsem duše citlivá :)

martinez
06. 08. 2008
Dát tip
mně nechutný nějak extra nepřijde - to už sem viděla o moc nechutnější věci... ale pokud ten tvůj pocit přispěl k přijetí tý věcičky, tak je to fajn :o) díky

to tetování je tak nechutné, že bych věřila v činnost těch pokožníh larv *t

tsuki
05. 08. 2008
Dát tip
bože to se mi líbí.) /*/

Fouckault
04. 08. 2008
Dát tip
bože děcka ,vy nemáte co dělat - bez avíz prosím.

martinez
27. 07. 2008
Dát tip
no tak si nech JU Maškrtku, a já si nechám HO Maškrtku... bude to fér? :o)

martinez
27. 07. 2008
Dát tip
ta fotka tam původně nebyla - tu sem dodala až dyž bylo uhodnuto - byla to prostě normální hádanka ale tys byl přizván z jinýho důvodu přece :o)

martinez
27. 07. 2008
Dát tip
T_O36, mrkni na pár posledních "kritik" :o)

martinez
27. 07. 2008
Dát tip
buď si teplé páže dyž příroda ti káže :o)

martinez
27. 07. 2008
Dát tip
baže tento úd je levá paže :o)

Horavin
27. 07. 2008
Dát tip
Díky, mějte se s Eliškou taky pěkně :o)

martinez
27. 07. 2008
Dát tip
:o) hezkou neděli, nebo ten zbytek teda :o)

Horavin
27. 07. 2008
Dát tip
Gratuluju, chvíli jsem myslel na netopejry taky, ale vzhledm k tomu, že jsou to vlastně chráněná užitečná zvířátka, nevnímal jsem je v pekelný symbolice. Jsem asi holt praštěnej mytologickou symbolikou. Netopejří hrdina na obrázku mi připomíná francouzskýho buldočka, a němž se taky říká, je tak ošklivej, až je krásnej :o)

martinez
26. 07. 2008
Dát tip
taky tě pozdravuje a ptá se kdy zas pudem na špilberk... :o) a deme obědvat, tak zatím se měj a ahoj :o)

Wee
26. 07. 2008
Dát tip
ó, skromně děkuji .-) ale brr, ta realita teda předčila mé očekávání připravené na nejhorší k tomu tetování-nejdřív se mi jako člověku kdysi spjatému s bilogií vybavily opravdu nějaké ty larvy tropického hmyzu, ale na stejném místě jako Oldjerryho mě napadlo to tetování jinak-na P. občas jsem, ale převážně v noci,ale nestíhám číst vše, co bych chtěla, někdy se zaberu do dlouhých diskusí starých třeba rok, ty mě bavěj :-) ale zas si tě někdy přečtu víc tak hezkej víkend a pěkný léto a pozdrav kočičce :-) tak zas někdy\ ahoj

martinez
26. 07. 2008
Dát tip
pobočníku - v těch třech řádcích se skrývá "tetování", netopýr zas v názvu za lomítkem... dyž ale takový hodní a slušní a netetovaní pobočníci to asi měli těžší ;o)

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
tak na to bych nrpřišel, mart.. :-) nějak v těch třech řádcích nevídím žádný vpodítko ke správému řešení.

martinez
26. 07. 2008
Dát tip
dodala sem řešení hádanky :o)

martinez
26. 07. 2008
Dát tip
ahoj Wee :o) tebe sem tu zas dlouho neviděla... máš pravdu - je to netopýr, famfára a tuš pro tebe :o) a na rozzlobenýho se teda koukni :o)

Wee
26. 07. 2008
Dát tip
nečetla jsem poslední kritiky, tak se snad neopakuju...nějakej netopejr? poletucha? ale naštvaný jsem je ještě neviděla, tak nemohu soudit ale stejně mi pořád nejde z mysli, že to jsme my všichni lidi .-)

martinez
24. 07. 2008
Dát tip
okřídlenej had by taky šel... ale ti ostatní zas nemaj moc společnýho s peklem a to moje zviřátko vypadá dost ďábelsky dyž se naštve :o)

Horavin
24. 07. 2008
Dát tip
Nejčastěji vytetovávaný zviřátko mezi nebem a zemí po drakovi, kerej kromě toho, že létá a má se zemí společného hlavně to, že žije v jeskyních a doupatech, je v podstatě okřídlenej plaz (okřídlenýho hada maj aj indiáni), pak už může bejt třeba orel, sokol nebo kondor, keří sou tak oblíbení v heraldice a státních znacích a sídlej v horských skalních výdutích (z jakéhosi záhadného důvodu nemají ptáci na rozdíl od vládců vodního živlu Raka, Štíra a Ryb místo ve vzdušných znameních zvířetníku vůbec, ačkoli by takovej Čáp mohl bejt klidně místo Váhy, kachma (nebo Ptáci obecně) místo Vodnáře a Vlaštovka či Holub místo Blíženců.

martinez
24. 07. 2008
Dát tip
není to drak - ale mohl by, to jo - tohle je jinej zviřek :o) ale dík za krásný příspěvek :o)

Horavin
23. 07. 2008
Dát tip
Nápadítě vystižená hádanka v haiku i svým titulem. Řekl bych, že se jedná o vytetovanýho draka, kerej nepatří jenom východní čínský či indický mytologii, ale například symbol draka v zeleném jazyce alchymistů představuje zemský živel, představovaný sloučeninou oxidu rtuti zvaného "liška" (červená rtuť) jakočto předstupeň na cestě k získání kamene mudrců a astrologicky symbolizovaný Merkurem vládnoucímu pohyblivé zemi, čili zemskému znamení Panny.

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
pobočníku, seš sice ztepilý jako ta jedle ale stejně tak vedle - mezi nebem a peklem je to co je tam vytetovaný... tak se eště zamysli jednou - odpouštím ti :o)

Rabb
23. 07. 2008
Dát tip
no.. něco si tam vytetovali a pak prožívají nějaký nevšední stav mezi nebem a peklem v té barvě totiž něco bylo.. určitě! :-)

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
no todle bylo mnohem těsnější než ostatní pokusy tu ale eště furt ne e :o)

satannáš
23. 07. 2008
Dát tip
něco mezi nebem a peklem? no to su přeci jáá...:o))T

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
tušení máš dobrý jen ste se netrefili... :oD ale kočka by to teoreticky mohla být taky samozřejmě - ale tenhle konkrétní obrázek je jinej zviřek :o)

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
no vidět na to hádání nemusíš ale... :o)

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
já sem neprozradila - nebo jo? Oldjerry uhodl že je to tetování ale co je na něm eště myslím nevíme veřejně - máš možnost :o)

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
jenže zem si asi těžko někdo vytetuje, zapřemýšlej, hlavičko :o)

pété
23. 07. 2008
Dát tip
no, mě taky vlastně nejdřív napadl svrab :) moc nechapu to "mezi nebem a peklem" , ja myslim ze mezi nebem a peklem je zem.

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
ale není jim vidět (na) tetování... :o)

guy
23. 07. 2008
Dát tip
že by tihle? :-)

martinez
23. 07. 2008
Dát tip
tak to sem eště na nikom vytetovaný neviděla... a až tak vyjímečně mezi nebem a peklem mi to nepřijde... ale nejseš ty nějakej bujnej při půlnoci? :oD a dobrou - já už zalízám, já su bez energie :o)

Oldjerry
22. 07. 2008
Dát tip
něco mezi nebem a peklem ? to může být jedině soulož v poloze tergo... je to nebeské a chodí se za to do pekla (:-D)

martinez
22. 07. 2008
Dát tip
heh, škrkavka sice možná je už trošku nevšední... stejně jako svrab kerej už taky někoho napadl ale... tramtararáááá - vyhrává Oldík - je to tetování - takže už jen určit motiv obrázku - něco mezi nebem a peklem :o)

Fouckault
22. 07. 2008
Dát tip
škrkavka? :-)

Oldjerry
22. 07. 2008
Dát tip
Mně z toho vychází tetování...

martinez
22. 07. 2008
Dát tip
Aeternitas - no ako - normálka - ty víš co to je? :o) Bíšo, nehádáš? :o)

Bíša
22. 07. 2008
Dát tip
:+)

Aeternitas
22. 07. 2008
Dát tip
ako si k tomu došla? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru