Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sociologická úvaha

25. 07. 2008
8
12
3816
Autor
aleš-novák

odchod do důchodu

je stále vzdálenější

čas Nečas...


12 názorů

no, původně jsem myslel, že ten ministr sociálních věcí vynikne, ale je to dost pomíjivá funkce, navíc on není nijak charismatický...asi to smažu.

macecha
04. 08. 2008
Dát tip
Důchod=odchod ze života!! Pro mne to znamenalo určitě. Kdybych nemusela, nešla bych do důchodu nikdy. Ale, že přijde "nečas", to určitě. Je tu totiž už dosti dlouho, Vy mladí to ještě necítíte, ale přijde řada i na Vás. Moorgaan: naše děti na nás ve většině případů zapomenou i přesto, že jsme jim dali všechno. A živit nás, to určitě nebudou, budou mít co dělat sami se sebou. A neber to jako, že nejsem pozitivní, jsem pouze realista se zkušeností vlastní.

jazzgirl
27. 07. 2008
Dát tip
:-D Yes* Naštěstí tohle pro mě zatím není aktuální:-).

Bíša
25. 07. 2008
Dát tip
Tak to je povedené...

moorgaan
25. 07. 2008
Dát tip
ach vy potencionalni duchodci!!! proc cekat na nejaky duchod, vzdyt nas prece uzivi nase deti ne? az budem stari a nemohouci.-)) a vubec..do duchodu daleko,nejak ten Nečas uz prezijeme.-)) /***

taky to tak chápu. takže je lepší na nic nečekat a nic neodkládat :o)

Diana
25. 07. 2008
Dát tip
avox: No já to pochopila tak, že čím déle na ten odchod do důchodu čekáme, tím méně si ho pak užijeme, protože umřeme. Všechno špatně?

avox
25. 07. 2008
Dát tip
jako co, Diano, co že je tu krutého?

Diana
25. 07. 2008
Dát tip
avox, to je dost krutý! ;-)*

to není legrace :o) o velikosti svého pen...tedy důchodu přemýšlím už dlouho...

avox
25. 07. 2008
Dát tip
odkdypak jsou modří ptáci zrovna tobě pro legraci? (dlouho čekal na svůj čas, brzy přejde ten Nečas)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru