Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejprázdnější

26. 07. 2008
1
15
1024
Autor
gasoufa

...už neměli jsme na víc...

tak jak to vypadá
když smát se přestanu

skolil´s mě na záda
možná už nevstanu
přibil´s mě k podlaze
co vlhká je strachem
osudy na váze
co ztěžklá je prachem
otevřeš tu okno každý
špinavý a ulepený
snad nenecháš mě takhle navždy
na to nejsi připravený
tak jak to vypadá
snad přestanu brečet
skolím tě na záda
a půjdu ven klečet
na kameným chodníku
co vyschlej je strachem
pod střechou z deštníků
než skončí to krachem
otevřu tu dveře každý
do nejprázdnějších ulic
nechám tě tam ležet navždy
už neměli jsme na víc...


15 názorů

myslím, že si vedeš dobře. tvoje dílka jsou sympatická a líbí se mi. kritiky a komentáře jsou skvělá věc, protože často jsou psány s nadhledem, ale člověk si to stejně musí dělat po svém tak, jak to cítí. Hlavní je chuť, zbytek přijde samo. Taky upřednostňuji členění, ale možná je to z pohodlnosti a oblíbenosti škatulek...

churry
17. 02. 2009
Dát tip
Je to jak bušení do vojenského bubínku...Překotné a plné informací.Mně se to líbí

Rajmund
01. 08. 2008
Dát tip
Nebo vytvořit dvojverší: 1+24, 2+23....12+13.

gasoufa
29. 07. 2008
Dát tip
zkusím,-) dnes už asi ne.až ráno:)

Miroslawek
29. 07. 2008
Dát tip
tak se zkus ve volné chvíli zamyslet, oč jsme přišli ;o)

gasoufa
29. 07. 2008
Dát tip
možná že jsem tak zvyklá....možná že odborné vzdělání v tomto oboru enmám...možná že když píšu nad nad členěníma technikou neuvažuju.

Miroslawek
29. 07. 2008
Dát tip
gasoufa: Tak proč to na ty verše členíš?

gasoufa
29. 07. 2008
Dát tip
možná už jsem unavená...ale žádný rozdíl nevidím...

Miroslawek
29. 07. 2008
Dát tip
gasoufa: no, to se ptám ;o)

gasoufa
29. 07. 2008
Dát tip
V čem je rozdíl?

Miroslawek
29. 07. 2008
Dát tip
Otázka: oč bychom přišli, kdybychom to zapsali takto? tak jak to vypadá když smát se přestanu skolil´s mě na záda možná už nevstanu přibil´s mě k podlaze co vlhká je strachem osudy na váze co ztěžklá je prachem otevřeš tu okno každý špinavý a ulepený snad nenecháš mě takhle navždy na to nejsi připravený tak jak to vypadá snad přestanu brečet skolím tě na záda a půjdu ven klečet na kameným chodníku co vyschlej je strachem pod střechou z deštníků než skončí to krachem otevřu tu dveře každý do nejprázdnějších ulic nechám tě tam ležet navždy už neměli jsme na víc...

martinez
28. 07. 2008
Dát tip
je tu pár míst co mě zaujaly a chvílema to dobře šlapalo - ale místy drhlo... dyby byl rytmus vyrovnanější, mělo by to větší švunk a nečlenění by mi nevadilo :o)

Rajmund
26. 07. 2008
Dát tip
Připadám si jako po tréninku na řecko-římskej. Tolika úkony zavalen..

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
říká ti něco člěnění a pokus o zjednodušení čtenosti textu? ..ono je to celkem potřebné pro čtenářův zrak.. vlastně je to základ. ..tohle platí i pro tvá další díla.. zkus to rozdělit, třeba to bude lepší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru