Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov 2008

28. 07. 2008
9
21
3313
Autor
JiKo
Zima z rybníku do břehu zatlouká
jen nazí utrhnou se snadněji

Wrestlujem mezi kachnami
až z toho děti pláčí

Jen některé ... už větší ...
rády by kamínek z rybníka do kapsy

Zima z rybníku se tiskne do pohlednic
ale po hladině chodit se nedá
jěště málo listí dopadlo na hladinu
Do vody zatím napadaly jen dívky

Laciné víno dodává představám na kráse

21 názorů

nezatížena Medlovem, tohle se mi líbí klidně by šlo nechat i první čtyři řádky ae jako - u mě dobrý :)

letošní medlov fakt zapůsobil nějak...ale teda wrestlování mezi kachnama, to to zabilo :))

Ay´Le
30. 07. 2008
Dát tip
a kde je dvojita tma?:))

JiKo
30. 07. 2008
Dát tip
T&T: no tak vida... šak k tomu to je ... prostě sranda, když už neumím zpívat tak aspoň bavit trochu umím :)

Ticho a Tma
30. 07. 2008
Dát tip
K dílu se vyjadřovat nechci,ale Ti musím říct,že jsem náhodou neměla co dělat a náhodou jsem koukla na Tvoje stránky s písničkama a děsně jsem se pobavila,hlavně při bang bang alias pif paf;) jsi to krásně odlehčil a přitom zanechal bolestnou strukturu;))a taky mi byla poslána Tvá předělávka Nothing else matters a úsměv se dostavil,jak by smet.Já teď rozesmát nejspíš potřebuji,takže dík;)

JiKo
29. 07. 2008
Dát tip
Dont bí sily :-)

Medlov go... hey man, fucking bloody latinská amerika, řekněte prdel.. :))

Tiše závidím..... Tvon...dyť víš vod koho.

petrusha a michael alexa taky maji nove dilo :-)

JiKo
28. 07. 2008
Dát tip
pom kdo se rozepsal? mě žádná avi nedorazila:-)

MON TIP, jak jinak :-) vy jste se koukam po Medlove vsichni nejak rozepsali ci co :-)

To o dívkách se pamatuju, někdo tam o tom mluvil. Zbytek netuším.

Petrusha
28. 07. 2008
Dát tip
Jo - takto :))) no dobré, rybník je skutočne excelentné miesto na lyžovanie ... asi, ale čo ja do toho kecám, keď neviem lyžovať, že? :)

JiKo
28. 07. 2008
Dát tip
Trochu asi nepochopitelné, ale když si pomice šla koupit pohlednice aby je poslala z dovolené... měli jen dva druhy.. s lyžařema a sněhem a se sněhem :-)

Rabb
28. 07. 2008
Dát tip
zimní sraz?

SENIOR
28. 07. 2008
Dát tip
Nepříliš smysluplodné dílko. Nehodnoceno.

Petrusha
28. 07. 2008
Dát tip
jaká zimá? :))))

papouch
28. 07. 2008
Dát tip
MON TIP, jak jinak :-)

dadik
28. 07. 2008
Dát tip
a kde jsou fota?

JiKo
28. 07. 2008
Dát tip
a né že mi budete dávat nějaké subjektivní tipy :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru