Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skon

03. 11. 1999
3
0
1402
Autor
Count

Ještě nežiješ a už umíráš.

Umřel jsi dávno, tvé tělo s duší tvé matky. Vymetán ďábly v bílém, v krvavém přílivu rudého moře. Umíráš dál a dál. A nezmírníš nikdy své hoře. Prožíváš pusté dny v bohatém světě. Smích je jen pro chudé a pláč pro mrtvé. Tak zchudni a zemři. A všichni lidé se zasmějí v slzách, nad urnou z papíru. To kdybys procitnul. Šest stop pod zemí. To kdybys procitnul. Spálen na popel. To kdybys procitnul. Uschován v plechové dóze. To kdybys procitnul. Zapomenut všemi. To kdybys procitnul.

AZALIN
29. 11. 1999
Dát tip
Nemam slov.
Co ti na to muzu rict? Dobre, bracho, dobre.. ;-)

Kate
05. 11. 1999
Dát tip
souhlasím, člověk se rodí jako hříšník už na svět, umírá,
všude kolem to vidíš, slyšíš, pro někoho je důležitější jakou bude mít rakev, než co bude pak, až nebude......

Špuntík
04. 11. 1999
Dát tip
No jéje....

TIP

Merle
04. 11. 1999
Dát tip
Začátek mě neuchvátil, ale ten zbytek... Na tip to ale není. Ale nebuď z toho smutnej. I tak je to pořád zbytečně dobrý.

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
Umřít a žít... Fujjj. Nebo snad Mňam?... Zapomenut všemi = fšichní mi daj svatej pokoj?

zkumavinka
04. 11. 1999
Dát tip
neco se mi na tom libi... ale jeste porad si nejsem schopna uvedomit co... hmmmm... :-)

Print
03. 11. 1999
Dát tip
Povedlo se ti to Counte!!:-)))
Skvělý!!!! Naprosto...
Tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru