Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

E = mc2, lásko moje...

Výběr: Print
08. 08. 2008
36
64
3214
Autor
martinez
 .
...tam někde v nekonečnu
bych ti konečně chtěla dělat tečnu
/a ne zrovna v pupíku
mít s tebou bod dotyku/
ovládat kouzla a (silo)čáry
protančit zimami, pak jary
přes všechna ta dělící světelná léta
dokud bude platit Einsteinova věta
až k našemu podzimu
abys v mém magnetickém poli klidně spočinul...
.
 

64 názorů

martinez
22. 04. 2009
Dát tip
vím o ní, ale já ty koniny nečtu - nač si kazit vytříbený vkus a styl :oD

martinez
22. 04. 2009
Dát tip
a já je viděla aj u jiných... těžko přijít s něčím úplně novým originálním a nevídaným :o) nechápu ale ty čísla? 1,4,5 a zbylé dvě?

Print
07. 10. 2008
Dát tip
Být na chvílku Einsteinovou větou... Milovali by mě všichni:-)

Ginna Avro
01. 10. 2008
Dát tip
:D Co víc dodat, nač sem psát, ať se stane co má se stát.

vitsoft
31. 08. 2008
Dát tip
V nekonečnu chceš se stýkat? Snílku ze slonové věže, to by přec byl falsifikát, oxymóron málo japný. Laseru zaměřovač zapni, hlavně třeba rovno běžet.

Fart
22. 08. 2008
Dát tip
čau Breku, jsi mě rozbrečel ... :-)) ... jdu do sebe, a kaju se ... avi pouze tobě ... a padesát halířů, jako odškodné duchovního strádání posílám na účet pro týrané děti ... adresa ... Klokánek - Brno ... a jinak přeji fšem předešle avizovaným ... i neavizovaným pěkný den a večer vášnivý sex / ... kdo to nemůže vydržet může do toho jít již i odpoledne ...:-)) / jediný komu to nepřeji je Mylenka - marséé ... poňváč ... ta si to výslovně nepřeje ..:-)) a Hančo ty nepruď, kde by jsi byla bez nás ... čtenářů, ... a proplakaných polštářůůů .... u-úúú-ůůů ...

martinez
21. 08. 2008
Dát tip
no a Fart ti / vám přijde odpovědět, zas tu všecky poavízuje a nikdy to neskončí... a já vás budu muset všecky zablokovat - no a sme tam kde sme byli - kdo mě pak bude číst a komunikovat se mnou?! :oD

martinez
21. 08. 2008
Dát tip
já vás tu asi budu muset zablokovat všecky koukám - ale kdo by mě pak čet a komunikoval se mnou?! :o)

tsuki
21. 08. 2008
Dát tip
Farte promiň, ale proč to plošný avízo? tohle dílo jsem již navštívila a ohodnotila, a věř nebo ne, ale tvoje problémy s egem mne a hromadu dalších opravdu nezajímají.)

Fart
21. 08. 2008
Dát tip
... Hančo, ... no vidiš že jsem nekecal, bacha na psychouše ...:-)) prosim prosim ... zablokuj mě ... !! ještě tahle zkušenost mi chybí u nebeské brány .. ... do výčtu mých zločinů ... /ať mě to peklo nemine ... a dostanu se mezi své, poňváč dostat se nedopatřením do nebe a potkat tam Marséé, tak to bych ten věčnej život nepřežil .. :-))/ PS. ale jinak, samozřejmě že je to o hovně / add Míchač sraček / a venku je tak krásně ... tak žij naplno, a žádný off-fafrně, ... Babo ... :-))

Marcela.K.
21. 08. 2008
Dát tip
:-) mě znáš, ne :-)) přece ti to tu nebudu hnojit...není to můj obor :-)) čau a neboj. M

martinez
21. 08. 2008
Dát tip
esi vy dva nehodláte vyklidit bitevní pole, bloknu vás oba dva - než vychládnete :oD tož esi nechcete být mí historicky první zablokovánci, tak ofafrně! :o)

Marcela.K.
21. 08. 2008
Dát tip
No, vidíš, nekecala jsem :-))Bacha na sráče! ;-)))

Fart
21. 08. 2008
Dát tip
add. nicky - Mylenka ... Marséé, yes, ano ... no ... tečka, dvojtečka, vlnka ... kosočtverec ...:-)) Jo,jo, jo, ...zapšklý Fantóm převleků, pomluv a jedovatých slin ... opět vytáhl do boje ... :-)) Když už kvákáš žabko ropuško, tak kvákej ... ale k dílu ... "-)) a nepoužívej kdejakou příležitost ke svým schizofrením pletichám ... Co se mě týká je mi tvoje existence, původ, náboženské vyznání a medu huby mazání / všem co se ti hodí do krámu / ... naprosto volné ... už jsem na tebe zapoměl, a jsem rád že jsi se připoměla ... :-)) ... na psychouše si totiž člověk musí dávat pozor ...:-)) Ale slovy Krista, zášť ve mě není, ... neboť ... "Otče, odpusť jim, protože nevědí, co činí." ano, lidé si formují svého Boha tak jak oni sami ho chtějí mít a dávají mu směr svého chtění! A běda, není-li takový, jak oni si myslí! -------------------------------------------------- ... a tobě Hanel ještě navrch malou omluvu, ... ne ale za to co jsem řek´ a napsal, v tom máme jasno, ... - ale že reaguji na slova mé úhlavní "ctitelky" která nemůže jinak než že mi svou přízeň při jakékoliv příležitosti na veřejnosti demonstruje ... no a protože jsem slušně vychován, tak i té tady děkuji za vytrvalou přízeň ... s přáním ať jí to ještě dlouho vydrží ...:-)) fartík - Prdík .. :-))

martinez
21. 08. 2008
Dát tip
já bych to uzavřela - děkuju tu všem za všechny názory a tak... a zastáncům za zastání, je to fajn a potěší to vědět že někomu stojím za "vytažení do boje" ale není to nutné - my to máme vyříkáno :o) (já bez avi, šak kdo bude chtít najde to :o)

Marcela.K.
21. 08. 2008
Dát tip
Jinak k dílku... pro radost na tip :-) Nejsem fyzik, takže pro mě jo ...*

Marcela.K.
21. 08. 2008
Dát tip
Je to míchač sraček...viz jeho profil. Jediné, co dokázal stvořit sám. Jinak jeho "díla" jsou jen reakce na díla jiných... dřív se tomu říkalo zlodějna, nyní inspirace :-) Je to hulvát...a to je jen slabé slovo na moji osobní zkušenost s ním :-) avi jen některým ;-)

Rajmund
20. 08. 2008
Dát tip
[Fart]neprožívej to tolik:-)

martinez
20. 08. 2008
Dát tip
kdybys neavízoval všechny co tu byli před tebou, vosí hnízdo by se nekonalo - mně osobně avíza kerý se mnou a mým názorem nemaj spojitost, dost vytáčej... tož tak :o) a hrát si nepřestanu, takže bude infantilních dílek víc :o)

Rabb
20. 08. 2008
Dát tip
avi

Rabb
20. 08. 2008
Dát tip
/ kolik že to máš let ... devět ?? .../ a tohles myslel vážně?

Fart
20. 08. 2008
Dát tip
... ač nerad, ... do vosího hnízda jsem píchl ... :-)) sorry, přátelé ... nesbírám hlasy pro svůj fan klub ... jen jsem si dovolil říci svůj názor ... a opravdu lituji že nekoresponduje s vašimi fundovanými recenzemi ... :-))

Horavin
20. 08. 2008
Dát tip
Kulturista si maže svaly olejem, aby plasticky vystoupilo něco, co má málo společného s kulturou. Literární kulturista si taky dává hodně záležet, aby jakýmkoli způsobem (plošnými avízy, siláckými slovy) upozornil na sebe a hlavně na svý namaštěný plasticky se vyjímající ego, třebaže má málo co společného s literaturou.

martinez
20. 08. 2008
Dát tip
díky pobočníku - eště že tu maj lidi ten zlozvyk rozesílat avíza na svý připomínky úplně všem :o) ale netřeba mi obhajoby, stačí si všimnout kategorie - někdo se umí radovat, jiný ne - já radost měla :o)

Rabb
20. 08. 2008
Dát tip
a ešče něco.. schválně si tě přečtu.. jestlipak jsi alespoň na půl tak nápaditý jako martinez?

Rabb
20. 08. 2008
Dát tip
Farte, tak teda nevím, kdo tadyk má podrážděné reakce.. jakoby ti vadil martinézin úspěch.. závist? a proč to avi? zviditelnění se?

Fart
20. 08. 2008
Dát tip
*

Fart
20. 08. 2008
Dát tip
... nevím proč ta podrážděná reakce, ... nechtěl jsem urazit, ... a ani ty určitě nemáš zájem aby si obecenstvo sedlo na prdel s úžasem nad císařovými novými šaty, ... když sama určitě vidíš že tvé dílko je předpubertálně jednoduché a infantilní ... ***- ... a to že použiješ Ensteinův vzorec vztahu hmoty a energie ... z něj rozhodně majstrštyk neudělá ... čus bus - umjelkyně ...:-))

martinez
19. 08. 2008
Dát tip
zdá se že číst umíš, problém máš teda asi jen s číslovkama... jinak bys věděl kolik mi je... jako kritika to tvoje prohlášení není moc vydařený - ani jako urážka se to nechytá ale beru tvůj názor na vědomí, dík za vynaloženou energii

Fart
19. 08. 2008
Dát tip
... tohle je placaté jako plácačka na mouchy ... / kolik že to máš let ... devět ?? .../

martinez
11. 08. 2008
Dát tip
díky, milí čtenáři :o)

Ježková
11. 08. 2008
Dát tip
báječně se čte, dobrá myšlenka a nápady - bod dotyku v pupíku atd:)) úsměv na rtech...

tsuki
10. 08. 2008
Dát tip
nepadlo slovo, které by naznačovalo, že já o tom vím něco bližšího.)) nicméně je to pro mě natolik zahaleno tajemstvím, že odvozuju, že ty magický rovnice nahoře s tím budou mít co do činění.)

martinez
10. 08. 2008
Dát tip
to já ani nevím co to kvantová fyzika je... :o) díky

tsuki
10. 08. 2008
Dát tip
líbí, i když bych ji ocenila více jako student kvantové fyziky.) *!

martinez
10. 08. 2008
Dát tip
mně se utopila... škoda - já bych si ju zas přečetla :o) dlóóóuho sem tě neviděla, tak su ráda žes nakouk :o)

rainman
10. 08. 2008
Dát tip
* :-) četl jsem ji taky, napsal to Patrick Cauvin

martinez
10. 08. 2008
Dát tip
mrkni na fotku... ;o) ale mám někerý teda mnohem učesanější, myslím...dík a hezkou neděli :o)

kde je tvá obvyklá neučesanost? Ale líbí, to jo...

martinez
09. 08. 2008
Dát tip
já se omlouvala fyzikům, né ubrekánkům... :o)

kapitan
09. 08. 2008
Dát tip
V nekonečnu..jenom poznat

Rabb
09. 08. 2008
Dát tip
jééé..*

avox
09. 08. 2008
Dát tip
líbí se, líbí... do nekonečna jenže jak známo pouhá tečna může být vážně nebezpečná: totiž - a v tom je to drama, jenom se dotkne a dál zas sama... závěr je tedy logický - stálicí se stát, navždycky :-)) */

martinez
08. 08. 2008
Dát tip
no abych řekla pravdu netuším kde se to vzalo páč já a fyzika, to k sobě nepasuje - šak je to těm fyzikálně zdatnějším určitě hnedle jasný :o)

Horavin
08. 08. 2008
Dát tip
* sluší jí (proslavené elegantní rovnici) tak milá básnička :o)

pété
08. 08. 2008
Dát tip
jo, pěkné, vyrovnané....líbí moc :)

martinez
08. 08. 2008
Dát tip
se nestyď a neomlouvej - já jen aby (mezi náma) bylo jasno :o) a nestíhám nějak dnes - furt se ti chystám napsat - možná až usnou mláďata... esi neusnu taky :o)

martinez
08. 08. 2008
Dát tip
já vím jak to má být... jenže do nadpisu mi to tak nejde vložit... a vím aj o tom původním zápisu ale já si vzpomněla na knížku co sem kdysi párkrát četla - nevím už od koho je ale jmenovala se právě E = mc², lásko moje a díky za foto, hodí se :o)

martinez
08. 08. 2008
Dát tip
já slabší nebiju, nechám Hawkinga ať si klidně myslí co chce... :oD a díky, aj Rajmundovi...

deckart
08. 08. 2008
Dát tip
hezké, krásně se to čte. Za mě určitě tip :-) P.S.: E=mc2 už neplatí :-) Ale to si vyřiď se Hawkingem A tip bych dal klidně pětkát :-)

Rajmund
08. 08. 2008
Dát tip
Dokud zde nebude Euro, tak snad

martinez
08. 08. 2008
Dát tip
kdo ví... dík :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru