Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uhelná záložna

04. 11. 1999
1
0
1324
Autor
Jean

Ohlédnu se dezorientován řadou stromů transbohémská magistrála cupitá půltuctovým přechodem vábnička nezabírá magicky se prokoušu chodníkem do sklepa plného uhlí ještě jednou by se to dalo okusit a snad se roztřeseš chladem sněhuláka za sto let se potkáme na stejně kamenně chladném mostě
Janis
03. 02. 2001
Dát tip
já jsem tě opravdu přehlédla odpusť ****!!!

Sly
09. 01. 2000
Dát tip
Někde jsem četl, že láska je krásná, ale uhlí zahřeje. (nebo tak nějak)
to je ale blbost.

kačka
05. 11. 1999
Dát tip
Ano, tohle mě taky upoutalo, jseš nadějně slibnej a vůbec ne v záloze, ty jeden záložníku, na světlo s tebou - a vyhřívat...vjemy chladné ať zteplaj, i kameny se sluncem prohřejou a při doteku s dlažbou ožívá historie těch co tudy prošli, to jen my míjíme podstatné - se děje až příliš často /dějiny stíny dokazují ...nesmyslnost a krutost počínání, buďme žhaví a živými kameny stavby věků - já to moc chci a přeju dalším zatím "mrtvým u svých vin", těch zabitých na přechodu - Žijme, prosím !!! v lásce spolu navzájem, chutnejme jejími rety slasti života odpovědně, bláznivě, jak chcete, ale nezarmucujme, neubližujme, neztrácejme z dohledu TO PODSTATNÉ, vždyť jde jenom o NÁŠ ŽIVOT, nic jiného není ve hře na život a na smrt... duše v ohrožení plamenu ne/lásky? nechci ochladnout ani se smažit, vstupme - entered all, jsme zváni k nesobectví, k milování, k životu nadmožnostmi každého z nás.. chápejme se, prosím..vzájemně, čistě, díky !!

Krytyk
04. 11. 1999
Dát tip
transbohémská magistrála :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru