Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

10.,,Co za odměnu?"

14. 08. 2008
0
0
438

"Micholasovi to s těmi blonďatými vlasy vůbec nesluší, líbil se mi víc s černými vlasy."začnu pomlouvat Micholase Soreyla který si během těch čtyř dnů, co jsem tady přebarvil vlasy na blond.

"I když…Siriusovi by slušela každá barva vlasů. Vzpomínáš, Lily, jak jsem mu přebarvila vlasy na oranžovo-modro-růžový? To vypadal fááááááákt božsky."zasním se a když si uvědomím, co jsem řekla, zčervenám.

"No né! Jasmine se nám zamilovala,"výskne Belatrix a po chvíli dodá, "do mýho krvezrádcovského bratránka."

"Tebe to ještě nepřešlo?"zeptám se Belly a sválím se na postel.

"Ne,"ujistí mě, "Siriuse to taky ještě nepřešlo, takže nevím, proč by to mělo přejít mně."

"Hej!,"napomene, nás Lily a tím přeruší nastávající hádku, "Jsme tu kvůli upřesnění plánu a ne kvůli Blackovi, do kterého se zamilovala každá holka z Nebelvíru kromě nás!"

"To jo no."vzdychne Trix.

"Takže,"začnu, "plán je taký: Belatrix uvaří nápoj lásky a Narcisa ho podstrčí Katie. Lily s Jessicou přilákají Katie k jezeru. No a já zařídím zbytek."

"Dobře a to je jako všechno?"odfrkne si Belatrix.

"Ne, Lily, sežene přísady do nápoje lásky a vlasy ředitele. Jessica mi pomůže sehnat kousek pergamenu napsaný Katie se jménem ředitele. Jasné?!"

Holky přikývnou a rozejdou se. Já ještě chvíli v učebně zůstanu a prohlížím si knížky. Po chvilce najdu to, co jsem hledala…

********

"Máme to!"křičí Jessica.

"Co máte?"optám se.

Lily s Jessicou ke mně doběhnou a řeknou mi, že všechno, co jsme do lektvaru potřebovaly, máme kromě kousku pergamenu se jménem ředitele napsaný Katie.

"Úplně všechno? Tak to je okey. Lily, víš, jak se píše jméno ředitele Kruvalu?"

Lily, jen pokrčí, rameny.

"Za Katie teda půjdeš ty."

"Ale co jí mám říct?"

"Normálka jí řekneš Ahoj ona se, Tě asi zeptá co, potřebuješ a řekne Ti, že se s holkama který se, baví se mnou, nebaví a ty jí řekneš, že to na mě jen hraješ. Potom jí řekneš, co bys potřebovala a ona to možná udělá."

"Dobře."přikývne, Lil a jde splnit úkol.

"Já musim Jess. Tak se uvidíme na večeři."kývnu na rozloučenou a jdu tam, kde jsem byla včera.

********

"P…P…P…"mumlám si a otáčím listy knihy.

"Tady!"

Asi na straně 2389 najdu jméno Potterová. Sjedu prstem níž a tam to najdu. Beatrix Potterová narozena 27. 3. 1960 v 6:30 o pět minut dřív než James.

Zaklapnu knihu, upravím si šaty a jdu na večeři.

Nemusím chodit daleko, jídelní síň je za rohem. Vždycky jsem záviděla hostům, kteří zašli za roh a byli na večeři a my obyčejní studenti jsme se museli vláčet přes polovinu hradu.

Pokud, neměli sílu přejít polovinu hradu, mohli jsme do kuchyně ale ta je ještě dál.

Dveře do síně, jsou otevřené, vejdu, sednu si k dobrovůlmilskému stolu a čekám na účinky nápoje lásky.

Nemusím čekat dlouho, Katie se zvedne a dojde k učitelskému stolu. Napětím zadržíme dech a Narcisa mi málem rozdrtí ruku.

"Pane řediteli,"spustí Katie, "nedokážu popsat ten pocit asi je to láska. Chci, Vám říct jedno strašně Vás, miluji! Můžeme spolu být šťastní a mít pět dětí, tři kluky a dvě holky. "klekne si a z kapsy vytáhne krabičku.

"Tohle nebylo v plánu!"nakloním se k, Lily.

"Bude větší sranda."odvětí a dál se kouká na Katie.

"Chcete si mne vzít?"se slovem vzít otevře krabičku. Přivřu oči. Záře prstenu je silná, že by mě mohla oslepit. Teda spíš záře diamantu.

"Eh,…no, ne. Slečno Jansová, máte do konce školní docházky trest s paní Boringovou."při slově trest přestane nápoj účinkovat.

Všechny koleje se rozesmějou, Katie se rozbrečí a uteče.

"Ale fungovalo to."dodám, směrem k Lily, a nandám si na talíř ovocnou bombu.

********

Jen v plavkách vyjdu z hradu až k jezeru a až k jezeru se za mnou otáčí mužská populace hradu, která je na pozemcích pár jich pískne na znamení obdivu a pár jich naletí do stromu.

Ladně se zakroutím a skočím šipku do jezera.

Uplavu tři tempa a uvidím blížící se pohromu, Katie.

"Kolik jsi zaplatila těm klukům a by se s Tebou vyspaly Jansová?"zakřičím na ní, když je asi sedm metrů odemne.

Rozzuřeně se na mě chce vrhnout, jenže nevidí, Lily krčící se za stromem, která na ní sešle matoucí kouzlo. Katie se zableskne v očích, trošku se pootočí a spadne do jezera, kousek odemne. Při její smůle s sebou vezme partičku dost hezkých kluků ze Zlomyslu tím pádem i některý Zmijozelský v čele s mým "milovaným" Luciuskem.

"Ty krávo! Nemůžeš dávat pozor?!"začnou na ni křičet.

"To jsem nebyla já! To ona!"ukáže na mě rukou, až mi málem vydloubne oko.

"To vykládej někomu jinýmu a ne mě. Vím čeho je Jasmine schopna a tohohle určitě ne."brání mě Lucík.

"Ale Lučiušku ťy ňevíš čeho jšem a nejsem šchopná."

"Přestaň šišlat a chovej se normálně!"chytne mě docela dost bolestivě za ruku.

"Au,"vyjeknu, "seš teda jemnej jak balzám na dětskej zadek a to i ten je jemnější, gentlemane!"

"Být Tebou tak sklapnu."řekne někdo za mnou.

Uvědomím si, že ten hlas znám.

"Chrisi?"

"Ano jsem to já v celé své kráse."přikývne a zašklebí se.

"Od kdy jsi s nimi?"

"Od tý doby, co ses se mnou rozešla, květinko."

"Neříkej mi květinko, zlatíčko!"vyprsknu.

"Být Tebou byl bych zticha nebo…"přiloží mi hůlku k hrdlu.

"Expelliarmus!"

Chrtovi odlétne hůlka, ale stejně jsem pořád spoutaná.

Black něco zamumlá a jsem volná.

"Co za odměnu?"zeptá se.

"Facku?"

"Teď si zahrajeme hru, jo?"blejskne se mu v očích a zase něco zamumlá. Okolo mě se začnou obmotávat řetězy.

"Blacku, Blacku. Jsi stejný jak Belatrix."usměju se.

"S tou štětkou mě neporovnávej."zařve.

"No ty máš, co říkat ty jsi sukničkář, ehm…štětec!"roztlemim se.

Black už to nevydržel a najednou mi dal facku.

Vzbouřily se ve mně mé nadpozemské síly a začala jsem svítit čtyřmi barvami, oranžovou, zelenou, tmavší modrou a průhlednou.

Black na mě vyjeveně zíral a já se jen smála.

"Co-co to-to…"

"Nesnaž se,"mávnu rukou, "to nevíš, že kluk nikdy nesmí uhodit poloviční vílu? Ale vlastně ty jsi nikdy nic nečetl, co? Sorry, ale teď to bude trošku víc pálit a bolet."

"C-co…"nestihl nic říct, po těle mu začali růst ohnivé kořeny.

Black vyjekl a zdrhal do hradu.

********

g

Složím dopis a zakřičím: "Win!"

Přiletí ke mně má sova, k noze jí přivážu dopis. Win mě zobne do prstu a odletí.

S myšlenkou, že to všechno vyjde, usnu na sedačce ve společenské místnosti


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru