Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ohlédnutí za povídkami

17. 08. 2008
0
17
2957
Autor
Lakrov

 


Ohlížíte se rádi, a to nejen za designově zdařilými vzorky populace vám přitažlivého pohlaví? Seznam nezapomenutelných povídek, aktualizovaný 17.8.2008, je k dispozici na Ohlédnutí za povídkami


17 názorů

těša
14. 03. 2011
Dát tip
promiň. a je mi to celkem jedno, myslím, že to takhle skrytě klidně postačí, ono by to kradlo čtenáře aktuálním povídkářům, což by byla škoda, ne?

Lakrov
14. 03. 2011
Dát tip
Též autor přidané povídky si zaslouží být informován a jejím zařazení. Avízo pro Dero.

Lakrov
14. 03. 2011
Dát tip
Pro těša: Správně se do toho "Seznamu nezapomenutelných povídek" chodí tudy. Kdyby o to někdo stál (nezdá se), dala by se tahle upoutávka inovovat a umítit na pár dnů na hlavní stranu Písmáka. Seznam samotný je uložen jako "ostatni nezařaditelné", aby pod ním "netoví bojovníci" nesváděli písmenné bitvy a nedegradovali tím primární účel onoho seznamu. Nejdou od něj tudíž posílat avíza.

Milly
23. 09. 2008
Dát tip
tak ADMINy...- napsala jsem to blbě. .-)

Milly
23. 09. 2008
Dát tip
klubové avízo: když někdo vloží do klubu nové dílo, tak dostanou všichni členové klubu avízo na toto dílo. No, koho zajímá téma klubu, tak do něj může přeci vstoupit.. Mám na mysli lidi, kteří dělají administrátory Písmáka- dassler, Dero? avi dasslerovi

Lakrov
23. 09. 2008
Dát tip
pro Milly: Mně přijde tohle jednodušší. Když se mi nahromadí pár návrhu, tak tenhle seznam aktualizuji (tak jednou měsíčně), pošlu avíza navrhujícím a navrženým, a na titulní stránku dám odkaz pro připadné zvědavce. Nevím přesně, co jsou klubová avíza (kluby chápu spíš jako 'izolování se skupiny jedinců se polečnými zájmy', jiní, než členové si klubu přiliš nevšímají) a nevím, které adminstrátory máš na mysli. Nemám s nimi většinou dobré zkušenosti, ale nechám si poradit :-) Díky za účast na propagaci prózy :-)

Milly
23. 09. 2008
Dát tip
já navštěvuju všechny svý kluby.. (když je příležitost- důvod..) .-) Mno, kdo chce, tak klub navštíví- a taky by mělo víc lidí možnost přikládat povídky a byl by klub nalezitelnej, když by se chtělo..- hm, myslim, že by bylo dobrý napsat administrátorům, aby zprovoznili klubová avíza- proto jsou, podle mě, kluby mrtvý, protože nechoděj členům avi na nová díla.... A nemusíš se zapsat přece, abys mohla číst díla, vložená do toho kterého klubu.. .-)) Kluby jsou veřejný.

Lakrov
23. 09. 2008
Dát tip
Pro Milly: Kluby jsou (aspoň ty prozaické) mrtvá záležitost. Nikdo je nenavštěvuje, po nějakém čase ani členové. Už mě to potkalo aspoň třikrát. Tohle je tedy pokus o uchování 'nezapomenutelného' jinou cestou. Navíc veřejnou všem Písmákům (bez nutnosti zápisu do nějakého klubu). Děkuji za návštěvu

Milly
22. 09. 2008
Dát tip
jo, proč pro ně nezaložíš klub? .-) Všechno by se tím zjednodušilo..... Jinak dík za info.

katugiro
19. 08. 2008
Dát tip
Pro Lokrav: Že budeš diskutovat Ty se mnou? Hahaha :))

Lakrov
19. 08. 2008
Dát tip
Pro kutagiro: Až jednou něco napíšeš a nebudeš se to bát zveřejnit, pak s Tebou možná budu diskutovat. Za současného stavu je však už i tahle odpověd plýtvání časem. Předpokládám, že oboustranně.

Honzyk
17. 08. 2008
Dát tip
..tydyt...........................))

domin.go
17. 08. 2008
Dát tip
Dej si to do klubu...

Lakrov
17. 08. 2008
Dát tip
avízo všem nezapomenutelným

katugiro
17. 08. 2008
Dát tip
Přece sem nebudeš cpát takovou reklamu každý měsíc :( Nevím, proč si nemůžeš založit klub jako kdokoliv jiný.

papouch
17. 08. 2008
Dát tip
už zas???!?!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru