Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak daleko.

20. 08. 2008
14
30
2300
Autor
tsuki

 

 

Uprostřed náměstí
mezi ostrovy z korálků
vysušený moře
kdo šel naposledy okolo
ani nezpomalil

duhový šlápoty na výkresu
odehnaly holuby

co se stěhovali z Jihu
do našeho Orlího hnízda
kde se už dlouho jenom míjíme.

na zemi zůstaly rozsypaný
hořkosladký bonbóny
když jsi naposledy lovil ze sáčku
plakala jsem.

30 názorů

remik
05. 06. 2009
Dát tip
slapoty. koralky. kam ty na to hezky chodis:)

jt
05. 02. 2009
Dát tip
TIP

Toscana
24. 08. 2008
Dát tip
oprava: pseudomravopočestnými (stávkujou mi klapky na klávesnici)

Toscana
24. 08. 2008
Dát tip
bylo myšleno míjení se s psedomravopočestnými občany různých takových hnízd...

tsuki
24. 08. 2008
Dát tip
clovrdik: jak je ctěná libost.)

clovrdik
24. 08. 2008
Dát tip
tsuki, tak to tě teda budu číst a schválně, jestli se s tím významam vždycky trefím, jo ? :-)

tsuki
24. 08. 2008
Dát tip
clovrdik: významy budu střídat v závislosti na tematu básně, jednou to budou šlápoty v pravém slova smyslu, jednou ty omalované, jednou ztrávené....třeba se najde ještě víc významů.)

clovrdik
24. 08. 2008
Dát tip
tsuki ... a který máš na mysli ? :-))) underground v poezii mám rád :-)

tsuki
24. 08. 2008
Dát tip
Toscana: někdy jo (viz. americké miluji tě a proto se musíme rozejít..), ale to není tenhle případ.) clovrdik: a jak! odteď přidám jednu dvě šlápoty do všech svých dalších věcí.)

clovrdik
24. 08. 2008
Dát tip
tsuki ... :-)))); vidíš , jedno slovo a nepřeberně významů, no není to hezký ?

Toscana
24. 08. 2008
Dát tip
někdy je pro spásu vlastní duše lepší se jen míjet... ;-) *t

tsuki
24. 08. 2008
Dát tip
jéžiš, tak to jsem teď zcela omezeně myslela jiný šlápoty - ty vzniklý nepozorným díváním se na cestu a vymetením obsahu žaludku nebo jiného orgánu trávicí soustavy.)

clovrdik
24. 08. 2008
Dát tip
no, ony ty cigny většinou díky makeupu opravdu hrajou všemi barvami :-)

tsuki
24. 08. 2008
Dát tip
clovrdik: .)) leč většinou nabývají zelené barvy s extra kousky.)

tsuki
24. 08. 2008
Dát tip
3lobyte: no teď už to odbarvovat nebudu, ale příště se vám na barvičky můžu víšco.) clovrdik: díky, ono to hořkosladký může prvoplánově znít, ale jak jinak popsat chuť bonbónů, který chutnaj po obou chutích? (výmluva.) barevný slovo byl takovej experiment, pro příště jsem již poučena držet se černé na bílém. Děkuju ještě jednou za kritiku.)

clovrdik
24. 08. 2008
Dát tip
úplně mimo : zkuste se projít v noci po leckterém větším městě a uvidíte naprosto přesně, co to jsou "duhový šlápoty" :-)))

clovrdik
24. 08. 2008
Dát tip
nelíbí se mi to barevný slovo (přesněji si neumím představit, jak by se to četlo, aby to bylo poznat) a slovo "hořkosladký" je taky takový až moc prvoplánový; ale to nic nemění na tom, že je v tom hloubka emoce, že to není prázdný plácání; takže vlastně dobrý :-)

tsuki
21. 08. 2008
Dát tip
Honzyk: bře, příště bude černobílo, kolotočářskej barvotoč též nemusím, ale v kontextu mi přišel jako poskytující alespoň částečnou naději ;) moorgaan: ? .) jinak ď!

moorgaan
21. 08. 2008
Dát tip
snazive../**

Honzyk
21. 08. 2008
Dát tip
.......no, vis, ja jsem zvedavej, a tady ctu vsecko skoro, fakty....ja raci ctu si, nez pisu...

tsuki
21. 08. 2008
Dát tip
pokrytče.) kdyby tam barvy nebyly, byses neozval vůbec.)

Honzyk
21. 08. 2008
Dát tip
jo..))

tsuki
21. 08. 2008
Dát tip
Johanka & Bíša Ď Honzyku, dík za kritiku, ale jsi si jistej, že bez barviček by se ti to líbilo o moc víc?

Honzyk
21. 08. 2008
Dát tip
........az na ty cirkusacky barvicky....shazujou ten text, pro me aspon jo...

Bíša
21. 08. 2008
Dát tip
:+)

tsuki
21. 08. 2008
Dát tip
díky oba *!

slušně depresívní....

Renas
20. 08. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru