Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sobec

24. 08. 2008
10
18
1375
Kdo nic nezná nezkazí zavrtá se do mlází jako parta bobků v poli nezavýská nezabolí kdo se lásce vyhýbá dávno umřel zaživa duchem živým obdařený mrhá kdo se bojí ženy já tě vážně jako sobce nevnímám třebaže bychom šli z kopce nevím z představ zhoubných radši slevím a ty znovu podívej se do mé tváře kde tam vidíš otrokáře? kdo se jen tak ze zvyku neubrání jazykům zlým a hloupým toho bolí trpět marně pro cokoli já tě znám a ty mě znáš máš-li důvod dál se taž stále táž jsem co ti velí jednou přece jsme to chtěli já tě vážně jako sobce nevnímám třebaže bychom šli z kopce nevím z představ zhoubných radši slevím a ty znovu podívej se do mé tváře kde tam vidíš otrokáře?

18 názorů

Delfín
26. 08. 2008
Dát tip
Máš pravdu! Očistný půst probudí v člověku větší citovou vnímavost...A pak píše i různé ptákoviny typu: Bez Tebe , Lásko, nejsem celý, bez Tebe je mne jenom půl... /Co popadl mne ten cit vřelý, já připadám si jako vůl!/ +o)

půst? ten práh k rozkoši z příštího opití? (to nejsou moje slova, ale přítelova, a od té chvíle, co se jimi řídím, je všechno lepší a krásnější)... :)))) kdepak zombi :)))!!!

Delfín
25. 08. 2008
Dát tip
Nevěř ženě, řece a zvířeti s rohy! /Indické přísloví/ Tak jak Ti mám věřit, že když teď držím půst, jsem vlastně už zombí?

tie múdre? to predsa dobre poznáš :))))

Háber
25. 08. 2008
Dát tip
neviem však, ko to vnímajú oTrokárky:)***:)))

naozaj? :))))) - takto sa vie správať iba naozajstný muž...

Háber
25. 08. 2008
Dát tip
byť otrokom ženy je fajn*

to já moc dobře znám, Anno.... tak se radši budeme smát, jo? :))))

macecha
25. 08. 2008
Dát tip
Díky Jarmilko, zasmála jsem se také, ale tomu, jak si myslíš, že mystifikuji. Ono totiž "zdání klame!" :o))

Hahahahaha - mystifikuješ!!!!! :))))))))))

macecha
25. 08. 2008
Dát tip
Jarmilko,první a druhá sloka- to jsem já, jen bych místo "ženy", napsala muže :o)) *T

odhalení - tak to nějak bude :)))

Norsko 1
24. 08. 2008
Dát tip
někteří otrokářku přímo vyžadují, v tom bych neviděl problém :-)*

rup: no ano, ale on mi říká, že jsem "malý otrokář" :)))) JM: nemám

(máš i lepší!)*

ruprecht
24. 08. 2008
Dát tip
možná otrokářku... :-)) *


moorgaan
24. 08. 2008
Dát tip
sob, sobol, sobec, bob,boban, bobek, los, losos, ...S.O.S ....../***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru