Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

klubový Literárny podvečer

28. 08. 2008
0
9
884
Autor
janyr1

Bardejovský literárny klub

 

Vás pozýva na


klubový

 Literárny podvečer

 

v umeleckej kaviarni

Art Kafé Gallery

 

Katov dom

na Veternej ulici v Bardejove

 

dňa 27.9.200818.00 hod.

 

v programe vystúpia:

 

Peter STARÍČEK

Katka MALÍKOVÁ

Jan(ko) RAČKO

Lenka LENÁRTOVÁ

Adam MIHALČIN

Eva FERKOVÁ

Erik KUKĽA

a ďalší internetový autori


hudobný doprovod Pali BARTOŠ

(gitara, spev)


moderuje Andrea ŠOLTÝSOVÁ



http://www.tik-bardejov.sk/images/stories/uvodna/blk.jpg





9 názorů

janyr1
01. 10. 2008
Dát tip
mini reportáž o klube: www.bardejovskatv.sk/videoarchiv.php pod: Literárny večer

janyr1
28. 09. 2008
Dát tip
takže aby som tu to nemal také prázdne :) : Bola nebola jedna sobota. Obyčajná, resp. ako každá iná. Ibaže, v Art café gallery sa čosi dialo. Bežný večer vybehol z koľají a do jeho interiéru sa nasáčkovali členovia Bardejovského literárneho klubu (B.L.K). Samozrejme, že po dohode s majiteľom Stanislavom Vojtkom. Pripravili kultúrne podujatie s názvom Literárny podvečer, na ktorý došli väčšinou priaznivci slova. V programe vystúpili Katka Maliková, Lenka Lenartová, Janko Račko, Peťo Staríček, Eva Ferková, Lydka Sobeková, ktorí prezentovali vlastnú tvorbu, Pali Bartoš, ktorý toto podujatie hudobne podfarbil a Andrejka Šoltýsová, ktorá Literárny podvečer úspešne moderovala. Nejeden účastník sa veľmi ťažko odoberal z tejto prvej nefajčiarskej kaviarne v Bardejove. Potvrdil to aj fakt, že sa do klubu prihlásil aj ďalší člen. Takže najbližšie sa s klubovou aktivitou stretneme v Poľsko – slovenskom dome (PL-SK dome) a to 4.10.2008 o 18.00 hod. na Radničnom nám. 21 v Bardejove, na ktorý Vás srdečne pozýva riaditeľ PL - SK domu Mgr. Marcel Tribus a členovia B.L.K.

dazdozienka
01. 09. 2008
Dát tip
hm. myslim, ze som len analogicky spomenula meno. aby si to tu nemal take prazdne;]

janyr1
01. 09. 2008
Dát tip
dazdozienka ..."plačeš" na zlej adrese a ty to dosť dobre vieš :)

dazdozienka
30. 08. 2008
Dát tip
tusim ze katka malikova sa pohrdavo vyjadrila o nickovani. pod mojim blogom.

Norsko 1
28. 08. 2008
Dát tip
a pozdravuji andyho

Týjo.

Alú
28. 08. 2008
Dát tip
Pišto, jsi tak neskonale moudrý, už nikdy jinak, jen v Tvých stopách. Dostanu od Tebe někdy podpis? Tolik po něm toužím. Vychováváš mě, jak já budu zdravým střípkem mé generace.

No vida:) Alú, tady máš pro inspiraci vzor, co že je asi míněno literární akcí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru