Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach

28. 08. 2008
1
4
341

Tato krátká básnička je mým prvním pokusem, tak doufám že mě vy umělci budete "šetřit"

 

Jako vichr co umí lámat stromy,

 

jako bouře co rozechvívá domy,

 

jak  přílivová vlna bodající pobřeží.

 

Ty vcházíš nezván bez řečí,

 

objímáš i svazuješ tělo.

 

Nehledáš úkryt a nesneseš slzy,

 

jsi vládce jež nezná slitování

 

odcházíš zřídkakdy zdarma a brzy

 

beze stop vrytých do svítání

 

nových dní.


4 názory

clovrdik
04. 09. 2008
Dát tip
pobřeží - bez řečí, vskutku třeskutý rým :-); ale ne, jakždej jsme nějak začínali, tak to tak beru :-)

Marys
30. 08. 2008
Dát tip
na prvy pokus to je fakt velmi pekne... urcite si sa dost snazila pri tej tvorbe a hoci to nie je nic prelomove, prijemne sa to cita... pokracuj v citani aj pisani a nenechaj sa nikym odradit, ci znechutit... budem si ta vsimat ;)

moorgaan
29. 08. 2008
Dát tip
první pokus- první tip ! žádný šokus - bude líp ! ..mě se to čte celkem dobře, souzní mě to s realitou, kostrbatost v tom až tak velká není, má to pointu i dění.. užívej si na Písmáku a měj radost z toho, že tě občas někdo přečte a že si vlastně hraješ a snažíš o něco, co může někoho -i tebe sama- potěšit !!

Miroslawek
28. 08. 2008
Dát tip
Jestli je to první pokus, tak to jsem spáchal mnohem horší. Jinak je to samozřejmě k nečtení. Pokus se taky trochu víc číst dobrou poezii, ať zjistíš, jak se to dělá, v knihovně toho mají mraky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru