Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemůžu spát, ty určitě ano.

Výběr: rebecca13
30. 08. 2008
10
15
1346
Sestoupit na dno nevím zda bych chtěla snadno se člověk utopí sám v sobě snad za ruku se držet za anděla nespustit oči ze tvých zad přísahat že se zlobě vyhnu zcela že nemilovat to je těžký hřích tam kde se láska zjevila mi celá nikdy mi nedá tolik Bůh co tobě odvahy a vzdoru nikdy mi nedá stejný vzduch k dýchání když jdu nahoru ty dolů do hlubin co v nich usínají štíři jen naoko to aby mohli ráno říct: Nemůžu spát, ty určitě ano.

15 názorů

moorgaan
31. 08. 2008
Dát tip
nemilovat je tezky hrich milovat je těžký..../**

Háber
31. 08. 2008
Dát tip
hej, pekné*

Delfín
31. 08. 2008
Dát tip
Ač původně jsem nechtěla, já chytla jsem si anděla, /třebaže se to nedělá, já vím, ale já musela!/ Na dně jsem byla, to mi věř, však s Tebou rozkvet' štěstí keř, myšlenky jako divá zvěř pádí, však Lásce mojí věř!;o)

no právě - a ten jeho článek jeví se mi x-násobně lepší než moje báseň :))), přece... proto se tak raduju, když se Ti i ona líbí.

tak to já už teda nerozumím ničemu... ale raduju se!!! to stačí, viď? :)))) díky ještě jednou - a moc!!!

nene, ten jsem odhalila až do dodatečně :))))) ohromil mě, ale jen na chvíli - patří Štěpánovi :)))

vážně Rebí? tos mi udělala nesmírnou radost, holka, ani nevíš jakou.... :))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru