Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapka vody uprostřed oceánu.

01. 09. 2008
1
3
1187
Autor
Prlenec

Jako kapka v oceánu světa... jako zrnko písku uprostřed pouště vesmíru... jako nic ve vším...

.....Když se budete cítit jako nic... a přesto plní... nebo raději když se nebudete cítít.. budete nic... budete kapka uprostřed oceánu... budete vstávat a přitom budete vědět, že opět vztanete až si lehnete stejně jako včera a zítra... . . . . . .. .. ... .... vše co má jméno zhyne .... ... .. .. . . . . . .... budete spěchat.... nebudete vědět kam... samí řád... a pořád. Vidí se v zrcadle je jiný a přesto stejný. Vidí lidi jsou jiní a přesto stejní. Vidí a má zavřené oči.. a ostatní stejně tak....... Cigareta, káva, pivo, zbabělost, drogy, hloupost a rum. Nevědomost, sex, vodka, línost a strach..... strach..... strach. Slyšíš, vidíš, cítíš.. opravdu? Slyšíš, vidíš, cítíš stejné?..................... stereotyp. Máte jméno... zhynete já též... hyňte ale ne zbytečně...  nechodtě pořád stejnou cestou.. nezpívejte stejnou píseň... prosím a děkuji.

3 názory

Prlenec
02. 09. 2008
Dát tip
Nemá to smysl... však dělá lidstvo něco smysluplného? Pakliže nikoli, proč nevidí v tomto smysl? A co je smysluplné?

JiKo
02. 09. 2008
Dát tip
jaký to má smysl?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru