Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještěrka

03. 09. 2008
14
25
2932
Autor
avox

regenerace

Zahlédla jsem na štěrku malou hnědou ještěrku. Povídám jí zcela tiše - asi tě tlačí na břiše, hřej se raděj na balvanu... Jenže jak se tam dostanu? Hladký je a vysoký! Vzala jsem ji do ruky, neměla víc otázek, mně zbyl v ruce ocásek. Víc už na hromadě štěrku nejspíš nespatřím ještěrku jen jedno vím, je to prosté ocásek jí zas doroste...

25 názorů

avox
10. 01. 2012
Dát tip
není to přece má vina, chtěla jsem jí pomoci ocásek jí zas doroste za dvě nebo tři noci...

Kočkodan
09. 01. 2012
Dát tip
Nezaslouzís baci baci za tuhletu amputaci. :-)

avox
28. 11. 2009
Dát tip
tak ještě do třetice :-))

Incognito
17. 11. 2008
Dát tip
Moc pěkný. :-)

Delfín
05. 09. 2008
Dát tip
Tvé roztomilé veršíky mi připomněli cosi, co jsem četl v jednom českém románku a dosud to mám v mobilu. ;o) "Ještěrka Lásky zas mi sbohem dala, jen ocásek mi v ruce zanechala. Chtěl jsem ji mýt jen pro sebe, tak dobře udělala..." Není to sice pravidelný vázaný verš, ale vzbuzuje to ve mně určité vzpomínky...;o)

avox
05. 09. 2008
Dát tip
odlož nostalgii, probuď fanfána :-))

Ó
04. 09. 2008
Dát tip
...ale šak mně se to líbí...to je jenom nostalgie...

avox
04. 09. 2008
Dát tip
ale no tak... je to dětem...

Ó
04. 09. 2008
Dát tip
...no jo...ta se má...to mně ocásek nedoroste...

satannáš
04. 09. 2008
Dát tip
roztomilé T

Robinia
04. 09. 2008
Dát tip
:-)

avox
03. 09. 2008
Dát tip
já měla ještěrku na kameništi na dvorku, než jsem došla pro foťák, byla pryč... a tou druhou mi dovezli materiál na opravu mojí dračí sluje :-))

Robinia
03. 09. 2008
Dát tip
jéééé, zrovna v neděli jsme měli takovou jednu malinkatou na zahrádce :-)

I tato ještěrka se mi líbí.TIP

Diana
03. 09. 2008
Dát tip
Zase milé, roztomilé :-)*

avox
03. 09. 2008
Dát tip
to jsem měla v inzerátu, už nevíš? ... pošlu ti avi na připomenutí

a od hada je hadice, od kraba krabice... pěkné téma :o)

avox
03. 09. 2008
Dát tip
díky všem, Vaskovi i za úvahu o samičkách :-))) Ivo, nedorostou, ale umělé prý zase nebolí :-)

Mila Avox, jeste bych si trochu pohral s rytmem, ale je to moc hezke... Alesi-novakovi: Myslim, ze samicka od jestera je jesterice. U jesterky by mel byt samecek jesterk, zrovna tak, jako je samecek od postolky postolk... Ostatne myslim, ze puvodni samicka od kone byla konice, ale protoze se tak jmenuje mesto na Morave, prosadili si Moravane, aby se ji rikalo kobylka. No - nebyla ta konicka lepsi?

nostalgik
03. 09. 2008
Dát tip
Dětem pro poučení i pro radost. ***

ještěrka - samička od ještěra? :o)

Bíša
03. 09. 2008
Dát tip
To je svět přírody...

slunco
03. 09. 2008
Dát tip
Moc hezké a taky ze života - no jo, pro dobrotu na žebrotu! :-)

IVO
03. 09. 2008
Dát tip
...kdežto mně už vyražený zub nikdy nedoroste...*T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru