Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítel

03. 09. 2008
12
8
832
Ztratil se z očí jak nad hrncem pára když jsem se sama v žalu topila neřekl ani ať se kdo chce stará dál o mě nevím co jsem zkazila mohu si myslet přes hlavu že jemu přerostly všechny moje maléry ne on se schoval ve své tajné skrýši slyší v ní to co uši neuslyší překoná všechny hloupé frajery co planým slibem plnívají hlavy maluje obraz zrnko lidské soli v kalíšku květu dokud nepřebolí...

8 názorů

Rampoušek
03. 01. 2009
Dát tip
dobře schovaný...

uteklektyk
04. 09. 2008
Dát tip
když se připustí, že za mlčením nemusí být ignorance, může to ´zhodnotit´oba*

Háber
04. 09. 2008
Dát tip
plná*

macecha
04. 09. 2008
Dát tip
Jarmilko, vyjádřila jsi přesně mé pocity *T

Delfín
04. 09. 2008
Dát tip
I muži mají své dny, kdy si potřebují zalézt do své jeskyně a nerušeni si tam přelouskat vše, co je potkalo či trápí...Na rozdíl od žen, které mají potřebu se z toho vypovídat, čím dříve a čím více, tím lépe! Jen jim do toho muž nesmí skákat se svými hotovými řešeními případně zlehčováním....Nic z toho, jen poslouchat, občas přitakat či projevit účast něžným slůvkem či pohlazením, případně i pevnějším objetímči podáním kapesníčku, je-li ho třeba. Rozhodně zapomenout, že existují nějaké hodinky a autobus, co ujede...;o) Dát se prostě celý...

slovak
04. 09. 2008
Dát tip
Pekne namaľované*

naira
04. 09. 2008
Dát tip
..líbí...a možná něco připomíná... a hlavně verš do konce...jak tu u mnohých postrádám, ale ty s už zkušená básnířka a oblíbená...ale fakt líbí../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru