Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vodotesné city

03. 09. 2008
5
9
1982
Autor
ramia

Stála tam v ráne

úplne sama

z tváre si rosu

dlaňou pozbierala

vo vrecku krabička

citov ukrytá

V ružovom kríku

nechala krídla

s tŕňami v očiach

ťažko sa díva

na rany

ktoré nevidieť

(slečna,tu nie je východ,

tu ho niet

ste len núdzový a krabičku

si kúpte novú

na vodotesné city)

 


9 názorů

clovrdik
18. 09. 2008
Dát tip
vodotěsná krabička na city ... dobrý :-)

Smíšek:-)
12. 09. 2008
Dát tip
*

ramia
04. 09. 2008
Dát tip
ano guy..chlapstvo pri poézie neexistuje:) A myslím,že všetky básne zo vzdialených dob sa nečítajú ako koníček,ale hlavne preto,pretože v nich nechýba nič podstatné..napr.tie ruže a trne ako si napísal.A toto platí aj pri dielach najvačších klasikov a keby to bolo ináč,tak sa k nim nevraciame... To,že to niekto odmieta je len závislosť na dobe..a súčasné tvarové výdobytky básnictva.. Ale žime a nechajme žiť...nech sme futuristi,surealisti,či tradicionalisti...ved báseň básňou ostáva vždy. Ďakujem ti za zastavenie...

guy
04. 09. 2008
Dát tip
pro mně akorát .. a co není klišé? - růže a trny má ve svém Adamovi a Evě i Karel Šiktanc - a je to chlap ještě ke všemu :-)

ramia
04. 09. 2008
Dát tip
ale musí to byt chvílami klišoidné a romanticky nasladlé..ved bez toho to nejde.Ved som len žena:) Díky za zastavenie..

MazLenka
04. 09. 2008
Dát tip
Vodotěsná krabička by se mi taky hodila, psíš slzotěsná... *

ramia
04. 09. 2008
Dát tip
nie vodotesne ďakujem:)

Háber
04. 09. 2008
Dát tip
vodoTesná* pekná*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru