Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skromná úvaha o skromnosti myšlení lidského bytí.

04. 09. 2008
2
9
1324
Autor
Prlenec

Skromně o skromnosti.

Potkal jsem lid, který zapoměl na minulost a hledajíc budoucnost zapomíná i na současnost. Ne všichni, leč věčina lidí zapomněla. Možná mezi ně patřím též, nevylučuji to, i přesto bych nebyl jediný. Je mi líto jednoduchých, kteří nevidí. Ale být jednoduchým má své klady: člověk nemá složitý život.. minimum starostí.... Já nikdy nezaplatím cenu jednoduchosti, jen proto, abych se zbavil starostí, neb dle mého mínění musí člověk trpět, aby poznal. Ti, kteří trpěli, ať fyzicky či psychicky.. otevřeli oči... Dnes však je vše jednoduché a lidi nemají jak trpět... svatý středověk.. přeji všem jednoduchým, aby trpěli... ať jim teče krev... ať cítí... ať vidí... třeba začnou psát... a budou to umět... já psát neumím.. nevidím jestli píši dobře, či špatně.. píši to co teď cítím... a je jen na Vás jestli se Vám to bude či nebude líbit. Jen doufám, že vám to aspoň něco dá.......

9 názorů

Prlenec
05. 09. 2008
Dát tip
спасибо

Prlenec
05. 09. 2008
Dát tip
спасибо

Fouraix
05. 09. 2008
Dát tip
to jsou takový pindy, že z toho tomu dám tip:) (né že bych je četl. to byl ftib)

Prlenec
05. 09. 2008
Dát tip
Souhlasím, leč blábol s pohledu koho? Z pohledu církve nikoli... leč církev je Satan, který si hraje na Boha... je mnoho názorů a málo názoruhodných věcí znalých lidskémů(myslím teď jednoduší vrstvě lidstva) vědění. svatý jsem napsal, neb ve středověku lidé trpěli...

domin.go
05. 09. 2008
Dát tip
Svatý středověk? Blábol.

Prlenec
05. 09. 2008
Dát tip
Děkuji =))

Monie_Kim
04. 09. 2008
Dát tip
slepí a jednodušší jsou v každé době, stejně jako ti s otevřenými očima, jen se průběžně mění jejich vzájemný poměr, každopádně postřeh je to dobrý

midin
04. 09. 2008
Dát tip
Ty chyby.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru