Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pane, pojďte se smát! 3

04. 09. 2008
3
10
1125
Psí hlas do nebe nedoletí a je to dobře ucho Koně je trochu níž tím lépe pro ně

10 názorů

Delfín
08. 09. 2008
Dát tip
Je! Zrovna jsem si taky půjčil několik knížek o tom, jak mluvit s koňmi. Moc zajímavé...;o)

Delf: díky za tip - teď je z nich krásný pár, že? :))))

Delfín
05. 09. 2008
Dát tip
Pejsek je prostě božskej! A ten kůň mi připomíná mne samého /jsem taky kůň, dle horoskopu a občas i v jistých jiných situacích.../ Taky mám sbírku pohlednic se zvířátky či kreslenými vtipy. Jinak na psancích jsemk některým básním stahoval obrázky z www.Ecards.cz.Je jich tam dosta některé by se Ti možná taky líbily.;o)

macecha
04. 09. 2008
Dát tip
Hlas psa i ržání koně do nebe letí a je to dobře krásným duetem rozezní všechno kolem

macecha
04. 09. 2008
Dát tip
aha?! :o)) Já jsem to pochopila úplně jinak. To jsem ale bl..! Ale, stejně to pořád nechápu.Protože si to zas vysvětluji, že tam nedoletí hlas ani pejska, ani koníka. Mám asi dlouhé vedení, promiň.

no protože by to ten Kůň toho Psa nezaslechl a minuli by se - a to by prý byla móóóóóc velká škoda :)))

no jo Anno, já se snažím hledat ty nejlepší obrázky... nezavděčím se vždy nám oběma :))))

macecha
04. 09. 2008
Dát tip
A proč je dobře, že jejich hlas do nebe nedoletí? Já bych chtěla, aby doletěl.

macecha
04. 09. 2008
Dát tip
Jarmilko, ten pejsek je úžasný! Koník také, ale toho se bojím. Pejsky miluji, ty jejich oči! *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru