Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

báseŇ

06. 09. 2008
1
15
1084
Autor
b.b.humhal

mučivě duní ukulele
jařmí mě nevesele

tympán dumlá žmoulu
v uchu dělá ďouru

ženy za sklem něco mluví
slyším jen hřmot tklivý

paroží má jelen skokan
hltan propan potkan

nikdo nic neví
a to je celý

 


15 názorů

b.b.humhal
06. 09. 2008
Dát tip
Diano, děkuji Ti, že jsi se zastala mé procítěné básně před tím barbarem... hehe

Diana
06. 09. 2008
Dát tip
Nenene, tvá poezie je fakt nebezpečně ostrá! Miroslawek má hroší kůži. Kvůli tomuto dvojverší dnes už neusnu: "paroží má jelen skokan hltan propan potkan" (Kdybyste mne tu už neviděli, navšivte mne na psychině).

Miroslawek
06. 09. 2008
Dát tip
jestli je tohle břitva, tak tupá jak psí prdel ;o)

b.b.humhal
06. 09. 2008
Dát tip
nic už psát nebudu, všechen um jsem vyplejtval na tuhle výše uvedenou... je to jak porod, člověka to děsně vyčerpává... psát poezii, která je ostrá jak břitva...

Diana
06. 09. 2008
Dát tip
Šmarjá! Dnes už nepiš báseŇ, vona se Karkulka fakt polepší!

b.b.humhal
06. 09. 2008
Dát tip
Karkulka? do pasťáku s těmahle vejlupkama! Mário, to mi radši ani už dál nevyprávěj, co se kde děje, jsem děsně citlivej a musel bych o tom napsat báseň... to mi fakt nedělej...

O tom jsem slyšel. A v Nymburce zas sežrala karkulka vlka.

b.b.humhal
06. 09. 2008
Dát tip
nejhorší to maj v Berouně, utek jim medvěd z vohrady a lítá po městě a dáví lidi...

..zááás

Diana
06. 09. 2008
Dát tip
Avi

Nebuď píča, Diano, a vrať se na tuhle hostinu zs!

Diana
06. 09. 2008
Dát tip
Nejvíc mne uchvátila básnická metafora "Tympán dumlá žmoulu". I jinak je toto dílo nad mé síly. Odcházím strávit tuhle báseŇ.

Volání bude vždy vyslešeno! Netopýři nikdy nespí! Rusové v Gruzii. V Thajsku hlad.

b.b.humhal
06. 09. 2008
Dát tip
no. dost jsem na tom makal, asi 158 dnů sem to ladil... tak je dobře, že to zaujalo...

Je třeba zaujmout stanovisko než paroží shodíme!! Elegantní a citlivá báseň, která protne mizerně nudné sobotní odpoledne a vyvře na povrch nejmíň pět kubíků naděje! Tak bude!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru