Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

20. 07. 2001
2
0
1174
Autor
Binka

Láska je vzájemnost, pravou lásku tvoří dva a proto tři tečky, abych si ji příliž nepřivlastnila, abys měl vždycky co doplnit...:o)

TŘI TEČKY PRO TEBE

 

Jen slabým úsměvem, vtiskls mi do...

Jen lehkým dotykem, zmínil ses kdo...

Jen něžným obětím, řekls mi to...

A já ti dávám volnost...


Miroslawek
24. 07. 2001
Dát tip
Rivka: ty čárky tam zřejmě jsou, abyste si s Viem všimli dierese ;o)))

Binka
21. 07. 2001
Dát tip
No děkuji za kritiku a teď bych ji ráda uznala. Nad slovem příliž jsem příliš nepřemýšlela, ale opravím to (jen musím zjistit jak) a je fakt, že něžná oběť je asi krásná, ale objetí je hezčí, díky. Moc se nesoustředím na pravopis, ale asi začnu. Jinak díky všem za vyjádření a jdu se na vás taky mrknout :o).

Gastarbajtr
21. 07. 2001
Dát tip
je to zajímavý, hezký... ... :-)

clovrdik
20. 07. 2001
Dát tip
zajímavý

Litochowitz
20. 07. 2001
Dát tip
Diky...

nebraska
20. 07. 2001
Dát tip
Jo, jo je to bezpochyby zajimavy...

Vio
20. 07. 2001
Dát tip
Já si trochu rýpnu ;-) Pozor na češtinu (chudák holka). Píše se "příliŠ" (viz. prolog) a jestli se nepletu, tak "něžným objetím" od slova "objímat" (nebo chceš někoho něžně obětovat na oltáři?) Jinak je to docela zajímavé.

Rivka
20. 07. 2001
Dát tip
Vio: No přece - ? po K., neboli - pro její objetí mu objetí města nebylo žádnou obětí...:) (Na co jsou v těch verších ty čárky?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru