Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naučte své potomky vařit...!

12. 09. 2008
17
41
3938
Autor
Honzyk

   Já stával : děravej řízek u sporáku

   Babička  uprostřed kuchyně  na  sváteční židli pro hosty,  tloukla holí do země  a řvala: "Zase jedno žrádlo k hovnu!"

   Vařit mě naučil strach


   A tak si říkám zasněně: kdyby byla moje drahá  parašutistkou, určitě bych výborně skákal s padákem ...

41 názorů

Honzyk
31. 01. 2017
Dát tip

...hele, P.H. , ja si teda nikdy neprestal a neprestanu o tobe myslet, ze jsi jen zoufalej "namyslenej" (?..:D) pitomec...

   Sleduj Argo a muj FB, "drahy"...:D..a dozvis se vic...:P

  s pozdravem vyliz si prdel

   navzdy Tvuj Frantisek Ruzicka...:P 


ponedělí
02. 10. 2008
Dát tip
no tož! °)))

Honzyk
01. 10. 2008
Dát tip
...ja todle neumim...no.--))

ponedělí
01. 10. 2008
Dát tip
proto jsem já boxerem. muší váha. /*

Honzyk
24. 09. 2008
Dát tip
...tak let, orliku, let...!DDDD

Honzyk
21. 09. 2008
Dát tip
...ale ne, to nebylo z pizzy, T.O.- tu bych TAM NEPOZREL, TO MI VER...: ja nesnasim, kdyz je moc lidi narvanych pohromade, a pokud toto ve velke nevetrane hale, jdou na me takove mrakoty, ze sebou bud seknu, nebo musim neco ukrast, abych svuj mozek zabavil. Stejne tak v kine musim sedet uplne na kraji, vystupuju z narvanych tramvaji,no a jednou kdyz zastavilo metro pred Jirakem na pet minut, sedel jsem sice, ale na male prouzky natrhal nevedomky pulku stranek ucebnice anglictiny. Jo, tak to proste mam...nekdy opravdu hrozne....

Honzyk
20. 09. 2008
Dát tip
...no dik!:)

neroušek
20. 09. 2008
Dát tip
Mě to nepřijde jako blbůstka. Je to dobré.*

Honzyk
19. 09. 2008
Dát tip
..zachvaty jsou odmala mym spolecnikem, T.O...)): zalezelo, zalezi na situaci : posledni jsem dostal v Tescu u pizzyDDD

Honzyk
17. 09. 2008
Dát tip
...ja jsem si rek, ze napisu o tvym mene, jo, a znamena "vznesena" a tak...potom chtel jsem napsat o Sarach, ktery znam...a tebe jen virtualne: me treba fotila pred dvema roky Sara Saudkova...bydli hned vedle a znam ji dobre...:trnu, kdy a kde se objevi moje silena nahata hambata fotka: ona je schopna vseho, nastesti nyni zavalena detmi, no, tak zatim...todle by nebylo vono: ))

Sarrah
17. 09. 2008
Dát tip
A co honíš Honzíku......? JJ...já se sem teď také moc nedostanu......co se týče poezie....čekám na nějaký příliv...který mne nakopne..smích...

Honzyk
16. 09. 2008
Dát tip
...no to ja taky, ale nebudu ti cpat nejaky kravoviny...jen si pockej, pockej:)))...ja nyni mam docela honicku, ale nezapomnel jsem.))

Sarrah
16. 09. 2008
Dát tip
těším se :o)

Honzyk
16. 09. 2008
Dát tip
...to uz zadnej strach, a z niceho, Farte, mit nebudes...jojo...

Fart
16. 09. 2008
Dát tip
jedině na márách přestanu mít strach že hrobař uvaří mé plecko na houbách ...

Honzyk
14. 09. 2008
Dát tip
..ja nyni uz dobry, cece...a to leto v Norsku venku:)).....uzasny.--- a vis co,... ? Esi me neco napadne dneska, venuju ti basnicku, ale neslibuju., nebudu te kamenovat nejakym sterkem..)) ..a zadnou este vode me nemas.

Sarrah
14. 09. 2008
Dát tip
čaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau.........kluku jedna ušatá :o))

Honzyk
14. 09. 2008
Dát tip
...a hele, Sara...no cau..!:)

Sarrah
14. 09. 2008
Dát tip
:o)

Honzyk
13. 09. 2008
Dát tip
..ja nepiju: ani nesmim, chrouste... neprodavam, ale maluju na ne, opravdu : nyni mam na Zizkovskem salonu tri ...a mne to prislo legracni, kdyz jsem si na babicku vzpomnel...tak je to. Pound: nevim, jestli nechapou, ale babicka byla pro me vyjimecna zenska...a byt kdosi rekl, ze vyvesovat si fotky svych pribuznych je nevkusne a ani mne se nelibi, kdyz v tech amickych /zejmena/ filmech maj v kanclu manzelku, po krbech sebe na tenise, na vojne atd., babicku mam v takovy maly pasparte na zdi: je to potrhany foto z jeji obcanky...

Pound
13. 09. 2008
Dát tip
Vsechny zeny v nasich zivotech mivaji drtive dopady na nase dalsi souziti se svetem. Babicky a maminky nejvetsi! Babicka me naucila starosti o ostatni, maminka uklizet. Holky postupne milovat, nenavidet, umyvat zachod, pit cervene vino, sklapet prkynko a tak dal... Ostatni te nechapu, ja na to mam monopol asi. Asi. Zrejme. A dalsi lahev necham na zitra.

Honzyk
12. 09. 2008
Dát tip
...z detstvi ? To mi bylo sedmnact!!!.))

jéé další trauma z dětství :)

Cože?

Honzyk
12. 09. 2008
Dát tip
...a ja umim od babicky jeste strapatky, salat z ryze a cocky s kefirem atd. : opravdu: dokonce jsme s kamaradem uvazovali, ze bychom napsali, kdysi, takovou kucharku pro studenty... babicka mi dycky rikala:"Ty umis udelat z prdu kulicku!".))

Honzyk
12. 09. 2008
Dát tip
..a ja si to myslim take...napisu Derovi a spol...proc ne?:))

Rajmund
12. 09. 2008
Dát tip
Ty naše bábičky, čeho se nedočkaly! Myslím, že by si Písmák, jakožto renomovaný server literární, mohl dopřát rubriku "kuchařské zákoutí".

Alojs
12. 09. 2008
Dát tip
nooo... taky jsem v učení... strach mě nepopohání... ale ten hlad ano :)

Honzyk
12. 09. 2008
Dát tip
Gail, trosku dospela jsi, myslim, a beres i zvirata jako partnery...ja to tak mam, ale jinak kus masa pro me "jen takovej kus" na panev, no.. ----jinak babicka naucila me skutecne vyborne veci, pokud budete chtit, hodim sem, ale nevim, zda "se to tady smi"../?/, recepty jeji: byla skromna, a ja mam nejradsi uplne obycejny jidla, ktery nikde v hospode nejsou: treba si pecu chleba, tady jsou na mem seznamu "Kminove placky", no a babicka rikala treba, to ji vystihuje:"Do bramboraku uzeny? Dyk to je pak jako jidlo navic!"

Zuzulinka
12. 09. 2008
Dát tip
vařím od mala...pro sourozence...teď pro děti a muže, někdy ráda, jindy mě to štve.....jako všecko v životě:-)*

avox
12. 09. 2008
Dát tip
Babička byla zřejmě silná osobnost, i tu hůl už si z jednoho tvého dílka pamatuji. Byla moudrá a milovala tě, věděla, že láska prochází žaludkem :-) */

Oldjerry
12. 09. 2008
Dát tip
viz http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=296070

Petrusha
12. 09. 2008
Dát tip
mňa naučila variť až núdza, bráchu naučili variť v škole (kuchárskej samozrejme, i keď výučňák má aj na obrábanie kovov, ale jelikož to bolo o zdravie všetkých zúčastnených, tak sa vrhol iným smerom o zdravie je to síce stále, ale treba im nech, majú si vedieť navariť doma :) asi nemali babku s palicou alebo hlad jediné, čo nám ide dokonale a bez učenia sú kecy ale čo nás k tomu donutilo, netuším ... Honzyku, hlavne neskáč))))

sidonia
12. 09. 2008
Dát tip
neměl jsi už spát? poslední dobou se taky vracím, čím dál víc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru