Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejkrásnější ryby co znám

13. 09. 2008
10
22
2024
Už vím proč mají delfíni bleděmodré hřbety chtějí se spojit s oblohou když ať dělají co dělají nemohou...

22 názorů

netahej sem pravěk, Marš....

i kapři v rybníce odhazují své splíny skáčou nad hladinu, hrají si na delfíny

potěšila :)))

Delfín
18. 09. 2008
Dát tip
Verše Tvoje se mi líbí, jen chci podotknouti krátce: Jarmilko! My nejsme ryby! My patříme mezi savce! A jak tady avox psala, já jsem taky kozoroh! Leč sotva bych Tě, má malá, potrkati rohy moh! Jen zrozen jsem v tom znamení, jinak ale něžný spíše, poezii zaslíbený, co když krásu zří, nedýše, jen ji popsat zkouší slovy, co do veršů skládá hbitě, jiného snad neosloví, však věřím, že potěší Tě! ;o)

Hrochomen
15. 09. 2008
Dát tip
Delfín a to je náhoda je jenom ryby podoba. Tak proč je člověk zabíjí?Má strach že se vyvíjí.*

zajimavý postřeh! a co běluchy, jak ty jsou na tom?

zajímavý postřeh, co běluchy, jak ty jsou na tom?

TEO: ano, zpívají... :)))

H: závidím!!!! rup: to jsem ráda :)))

ruprecht
14. 09. 2008
Dát tip
sice jsem pod tím názvem očekával smaženého kapra, ale obsah textu mě uspokojil ještě víc... *

Háber
14. 09. 2008
Dát tip
...to je pravda, bol som v delfináriu v Batumi a videl som*

PS: To ví přece každý kapr! :)))) ... i kapři v rybníce odhazují své splíny skáčou nad hladinu hrají si na delfíny...

WIKIPEDIE Delfín může označovat různé pojmy: Delfín je název pro vodní savce řádu kytovci (Cetacea), podřádu ozubení (Odontoceti). Zpravidla se tak označují vlastní mořští delfíni, náležející do čeledi delfínovití (Delphinidae), a mnohdy také jejich říční příbuzní z čeledi delfínovcovití (Platanistidae). Delfín je malé souhvězdí severní oblohy poblíž nebeského rovníku. Delfín je jiný název pro plavecký styl motýlek. Delfín, francouzsky dauphin, byl historický šlechtický titul (původně přezdívka), později užívaný především jako označení následníka trůnu ve Francii. L-29 Delfín je označení pro československý cvičný proudový letoun, výrobek firmy Aero Vodochody J. MOOSOVÁ Delfín je nejkrásnější ryba, co znám! :)))))))))

avox: máš to za jednušku - s hvězdičkou! :)))

nor: no pravdaže, bez svolení bych si nedovolila...

avox
14. 09. 2008
Dát tip
co chceš slyšet? ryby máš v názvu a mluvíš o delfínu já být delfínem, tak ti to neprominu :-) též znám ty mořské krasavce - vím že patří mezi savce Ještě znám jednoho Delfína to je legrace je totiž kozoroh tak patří - mezi rohatce! :-)))

Norsko 1
13. 09. 2008
Dát tip
mluvila jsi s nimi o tom ?

Laura - cítíme to stejně avox: ááách, povídej mi o rybách.... :)))

avox
13. 09. 2008
Dát tip
docela pěkné, jenže chyba, protože delfín není ryba! :-))

A.H.
13. 09. 2008
Dát tip
zajímavé pojetí nejkrásnějších ryb

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru