Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spící anděl /Emil Sláma/

14. 09. 2008
4
25
2028
Znavený dlouhým letem z Ticha poduškou hlavě vlastní hruď sedí tu zmožen sotva dýchá v tu chvíli sám ty šťastný buď že bytost jíž jsi tolik drahý je s tebou znova vznese se až budeš zas ty prací zmožen na křídlech svých tě ponese...

25 názorů

děkuji Ti, jsou chvíle, kdy je dobré se mít o co/koho opřít...

Háber
15. 09. 2008
Dát tip
ˇˇˇ

A.H.
15. 09. 2008
Dát tip
soucit s andělem

zlato moje, to není síla psát básně - to už je poslední tažení :))))))))))) mám se dobře, věřím že i ty, měj krásný den - za mraky je Slunce :))) - to ty víš, já vím :))))

moorgaan
15. 09. 2008
Dát tip
nehlede na predesle komentare ti preji hezky den jarmilko, jak se mas?.-)).. jsi sama tvorba- kde proad beres tu silu? /**

...nepoburila...len mi prisla nezmyselna...vzhladom na tom ze ja som sa venoval tvojmu dielu ktora si tu predhodila na diskusiu... ...ty si na negativny koment zareagovala hlupo...mimo temy ktoru si si sama svojim prispevkom vytycila... ...je to samozrejme len tvoja hlupost ze nechces diskutovat pod svojim dielom o svojom diele..mas na svoje hluposti narok... ...takze budiz...nech debata je ukoncena...

můžeš, ale dovol mi těchto pár slov: také vy, když se někde vyjádříte v komentáři, jste si vědomi, že vaše akce vyvolá reakci - je to stejné jako nabídnout svoje dílo ke kritice moje reakce tě pobouřila - s tím nic nenadělám, pouze soudím, že jsme se minuli v porozumění z toho důvodu ani v tomto dialogu nehodlám dál pokračovat díky za pochopení

...mozem ta este raz poprosit aby si si poriadne precitala to co som napisal...a nevkladala mi do ust slova ktore som nepovedal... ...ako napr. to ze si bola agresivna?... ...este raz sa ta spytam...ako mozes spoznat z par viet vnutorne prezivanie?... ..ako to suvisi s prvym prispevkom co som napisal...

to je tvoje vysvětlení mých slov

prosím???? vyjádřil jsi, co ti je vzdálené a jak na tebe toto dílo působí - každá věta, kterou vyřkneme, odráží kus nás samých - kde v mém poděkování vidíš agresi, člověče?

nejsem tvoje krevní skupina - zkus si najít jiné místo k dialogu, tento už dál nepovede

...ale ako to suvsielo s tym co som napisal?..ked si mi poslala avizo...tak som ratal ze reagujes na moj komentar...ktory podla mna nebol agresivny... ..a ty nezmyselne vypalis...nieco o tom ze si rada ze poznas niekoho vnutorne preztivanie... ...nechapem ako to suvisi s prispevkom?... ...ja som sa dosiel bavit o tomto texte nie o tebe...ty mna ako clovek zaujimas az v dtuhom plane...mna v prvom plane zaujima ten text ktory mi predkladas...

protože sem jsi přišel

podle peří poznáš ptáka, podle řeči člověka - trénink dělá šampióny - díky za příležitost

...tak potom ale nechapem...preco tu?...a ako odpoved na rekaciu...trochu nezmyselne nie?...

kdepak, čtu vás...

...ja som stastny ze este stale existuju na svete ludia si dokaze z jedneho komentaru urobit predstavu o niekoho vnutornom prezivani... ...je to skutocne vzacne...

děkuji vám za zastavení - ráda jsem si udělala představu o vašem vnitřním světě...

...no nehladiac na temu...ktora mi je na mile vzdialena... ...tak obrazy s prenasanim na kridlach...a naduzivane obrazov a la stastie...mi dodava basni skor pateticko smiesny naboj...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru