Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neumím

15. 09. 2008
14
17
1530
Neumím plavat kde nedosáhnu na dno neumím šetřit jsem dost utrácivá neumím nic co samo jde tak snadno neumím správně mluvit když se stmívá neumím zpívat a je tolik písní neumím lásku jsem s ní v koncích v tísni... Neumím plakat jenom vzteky brečím jsem bez pohybu v permanentní křeči neumím bolet vzdor mi bere síly skepsí se léčím takoví jsme byli neumím hledat ve snech co se přisní neumím lásku jsem s ní v koncích v tísni... Neumím srovnat absolutní ztráty s lehkostí jednat napravovat hříchy přijímám dary bez hlavy a paty neumím ze hry potrhat se smíchy smířit se s katy v kápi jsou tak přísní neumím lásku jsem s ní v koncích v tísni...

17 názorů

***T***

macecha
22. 09. 2008
Dát tip
já jsem také v tísni *T

Markel
20. 09. 2008
Dát tip
***

Sarrah
16. 09. 2008
Dát tip
Neumím plakat jenom vzteky brečím jsem bez pohybu v permanentní křeči neumím bolet vzdor mi bere síly skepsí se léčím takoví jsme byli ***

mperdik
16. 09. 2008
Dát tip
Zkusím přijít, jen nevím zda se zas nebudu toulat v rusku nebo na jiné straně země.....

mp: slavná??? :)))))))))) - v říjnu mám další večer v Krnově, ráda tě zase uvidím Ó: ale to si neodporuje - v deseti lekcích tě mohu učit, jak to dopadá, když miluju - pak už neuděláš chybu :)))))

Ó
15. 09. 2008
Dát tip
...no to se ti povedlo...já se od tebe chtěl lásce učit...v deseti lekcích...co teď...?

mperdik
15. 09. 2008
Dát tip
Povedená Jarmilko, slavná redaktorko...TIP

Hrochomen
15. 09. 2008
Dát tip
Prostě tip!

Háber
15. 09. 2008
Dát tip
***

...ja tam nachadzam skor akusi arteterapiu... ...ono tych neumim basni je halda...a bezne sa stava ze za slovami sice naoko silnymi ale tak vseobecnymi ako napr. laska a bolest...sa da len velmi malo najst... ...mozno prave ich castym naduzivanim...

A.H.
15. 09. 2008
Dát tip
bez lásky a v tísni, přejdi k písni.

Norsko 1
15. 09. 2008
Dát tip
otevři si krabičku *

moorgaan
15. 09. 2008
Dát tip
tisen je lasky pisen!!!/***

Rajmund
15. 09. 2008
Dát tip
A co umíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru