Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A TAKOVOU PUSU JSEM NIKDY NIKOMU NEDAL...!

16. 09. 2008
12
15
1352
Schovala jsem tě do mobilu nešťastně šťastné velké dítě z rádia hrají: lásko chci tě půlnoční tramvaj už se blíží a jedna pusa na refýži ještě dnes hýčká krční žílu kdo by to řekl do Mojmírů?!

15 názorů

BigBivoj
23. 06. 2009
Dát tip
no jo Mojmíři :)

mašinfíra
22. 01. 2009
Dát tip
A TAKOVOU PUSU JSEM NIKDY NIKOMU NEDAL...! to je moje SMS...ze dne 15.09 /2008

Delfín
26. 11. 2008
Dát tip
Robinia: Děkuji!Ale myslím, že to patří spíše Jarmilce! Bez jejího dílka by nerozkvetla křehká rostlinka mé inspirace! Já jen trošku jinak zpracoval její myšlenku...Ale takoví už jsme my delfíni, od přírody hraví...;o)

mašinfíra
17. 11. 2008
Dát tip
pasuje i bez pasu?

mně tam na konci pasuje něco jiného, ale budiž...

děkuj/i/eme :)))))

Robinia
25. 09. 2008
Dát tip
Tobě i Delfínovi *** :-)

Jéééé, to je krásné *****

Delfín
18. 09. 2008
Dát tip
Jediná pusa na refýži cos mezi námi změnila! Proč náhle samota mne tíží? Čím srdce mé jsi zmámila? Pustit Tě z hlavy? Nemám sílu... V myšlenkách hýčkám si Tě zas, a tak alespoň do mobilu skryju si Tě na věčný čas! ;o) Tak to vidíš, co pár Tvých veršíků dovede udělat s chytlavým poetou- hračičkou...;o)

ta říkanka? to mám radost :)))

mašinfíra
17. 09. 2008
Dát tip
chutná dobře...

Háber
17. 09. 2008
Dát tip
*

Bíša
16. 09. 2008
Dát tip
:+)

mojmíra nevím, prozraď :o) jinak chutná...

jednoducho krasna hra so slovičkami... preto nemôžem nedať.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru