Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji tě...

18. 09. 2008
8
18
1726
Pošeptám ti to do ouška ať neubere net z tý váhy slov co se říkaj´ potichu ... zatímco ty už sladce spinkáš řeším tu lehkost tvého bytí ... dým z cigára blízko mý hlavy utíká dál taky bych spal snad ještě kousek tvých snů chytím

18 názorů

BigBivoj
23. 06. 2009
Dát tip
stejně je to krásný, rebeka nerebeka...líbí bivojkovi moosovka moc ''''

Delfín
19. 09. 2008
Dát tip
Chtěl bych Ti šeptat do oušek, že Tys můj sladký miloušek, že jen k Tobě se cit můj vzpíná, že Tys jen a už žádná jiná! Takhle nějak bych to psla zas já...;o)

pap: to dělám? páni! zab mě :)))))))

Rebí: to já nezaškrtávám nikdy, jenom Arénu, že dávám souhlas ke kritice

papouch
18. 09. 2008
Dát tip
a to se dělá jak? že nezatrhnu souhlas ke kritice? musím to tu trochu nastudovat Boženanebesích!!!! Jak dlouho tu jsi??!?! A neznáš ani jak se to tu používá?? Že by sis konečně přečetla návod k použití? A pravidla? To jenom podtrhuje skutečnost, že si z toho tady děláš blog. Jééé.. že jsem sem lez...

Hezké.TIP

A.H.
18. 09. 2008
Dát tip
všude samé cigarety z operety

a to se dělá jak? že nezatrhnu souhlas ke kritice? musím to tu trochu nastudovat :)))

nene, tak jsem to nemyslela - prostě se před tebou stydím za nízkou úroveň díla, o níž vím... ale už jsem to vylepšila aspoň k "obrazu svému" měj krásný den :)))

Až staré rány přebolí a vzpomínky si vezme ďas můžeš mi šeptat cokoli i zeptat se mě: Slyšelas?

ach, Rebí, tohle ty´s neměla vůbec číst!!! :)))) - je to jen zachycení okamžiku, a ještě si zaslouží dopilovat každopádně moc ti děkuju!!!

tak ako vždy... na čo slov....

moorgaan
18. 09. 2008
Dát tip
navonen vanilkou z doutniku rikam si " kam kracis, poutniku?" ustel si v dymu koure nespechej!! ranos tejen prijde boure.../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru