Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám za to že...

18. 09. 2008
11
10
1146
... vždycky mě láska ničila nikdy mi nedávala sílu jen vytrvale vršila sta veršů na mohylu mých proher smutků zklamání kdy už mi něco zabrání topit se v touze po souznění bytostí světla? tak to není! jsme lidé máme svoje chyby když nesplníme dané sliby není to zvůle schází sil člověk tu přece není k tomu aby se bál a živořil ubitý svými výčitkami že ve svých rolích neobstál k čemu by potom láska byla a život celý zač by stál?

10 názorů

****T**********

macecha
22. 09. 2008
Dát tip
není co dodat, je to síla *T

Delfín
19. 09. 2008
Dát tip
A proto se nebojím přiznat třeba i to, že: Bez Tebe , Lásko, nejsem celý, bez Tebe je mne jenom půl... Co popadl mne cit ten vřelý, já připadám si jako VŮL! ;o)

sunshineXS
19. 09. 2008
Dát tip
:O)...

Wecfarien
19. 09. 2008
Dát tip
Mám za něco docela podobného... ***

moorgaan
18. 09. 2008
Dát tip
hledat lásku je v každém v nás má mnoho podob však to znáš../***

ticho bez reči - podla očakavaní.... sama seba. Apropo:.... vyčitky nemám a načo opakovať tisícich slov - chvál... aj keď viem, že v každej chvíli vždy dobre padne - slovka - nehy - pohľadenie. Preto nech mojím pohľadením je jeden s mála tisícov TIPOV, čo na konto tejto básne pribudnu. HLADÍM.....

A.H.
18. 09. 2008
Dát tip
zapomněl jsem *****T*****

A.H.
18. 09. 2008
Dát tip
moc pěkně zpracované, líbí se mi ta pasáš "... vždycky mě láska ničila nikdy mi nedávala sílu jen vytrvale vršila sta veršů na mohylu mých proher smutků zklamání"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru