Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příprava na smrt

21. 07. 2001
2
0
2242
Autor
Celinka

Na smrt se dá jen s těží připravit, ale musíš být poučen.

Smrt je buď náhlá a nečekaná, chtěná a připravená.

Podívej se do očí, kde je odraz Tvých  pocitů:

stigmata, odpor, nechtěnost, odpuštění, květiny,

smích, odpuštění, propast, nenávist, ukřižování, vidiny.

 

Vykoupej se krátce ve vaně,

po okraj naplněnou krvavou tekutinou.

Potom podívej se na ně,

oni jsou dávno zakopáni vlhkou hlínou.

 

Ostrý nůž svíjí Tvoje dlaně třesoucí

a probodává bok, nohy, záda, ruce, hlavu.

Oni jsou jen poskoci, jejich prsty nesoucí

se problétají s Tvými, umírají z hladu.

 

Naposledy dlouze pomodli se k Bohu,

on  je jediný, komu na Tobě záleží, nic za to nechce.

Skromně před vraždou zeptáš se - mohu?

Tak vidíš, zabít se není dřina, jde to moc lehce.

 


Krel
23. 07. 2001
Dát tip
!* jo to dílko je dobré.. dablik: když ne Satan tak Bůh určitě...ale máš pravdu, satan je suprovej tvoreček, kterej je k sobě jenom moc tvrdej...

Satan001
23. 07. 2001
Dát tip
Ne, ne. Satan nic nepokazí (správně d008, dostaneš pochvalu před nastopeným peklem), to lidé pokazí. Lidé se neustále vymlouvají "jak to, že Bůh nepomohl", "to způsobil ďábel".... ale jsou to oni, lidé, kdo nesou odpovědnost... my jen bilancujeme... Krel: ano, díky, ale být k sobě tvrdý, je poměrně dobrá metoda. :-)

Krel
23. 07. 2001
Dát tip
a ještě zařazuju do klubu.

valerinka
23. 07. 2001
Dát tip
dablik008: to musím vědět, když jsem ten pravý SATAN....

dablik008
23. 07. 2001
Dát tip
val, ty a Satan?? to se s tebou rad seznamim osobne :o))

valerinka
22. 07. 2001
Dát tip
je to opravdu moc dobrý.....přesně pro můj čumáček!! o smrti jsem už toho taky mc napsala a už na ni nemyslím...někdy...vím, že bych tím někomu ublížila a to nemohu, ale jednou možná.....celý svět se řítí do záhuby......Bůh nepomůže, Satan všechno pokazí!!! jedinné co nám zbude bude smrt......konečná krásná smrt...................ale ne, už ne to zase myslím!!!........zase depka.....achjo.-(( ale jinak se mi tvoje dílko opravdu moc líbí!!! *! had: a četl jsi ještě něco odě mě?? jestli máš teda dobrou náladu, tak to nečti!!!

dablik008
22. 07. 2001
Dát tip
valerinka, ja ti dam ze Satan vsechno pokazi :o))

Had
21. 07. 2001
Dát tip
Teda.... zrovna jsem jednu depresi dočetl ( od valerinky) a koukám už čtu další..., ale tohle je vážně Brrrr. Asi budou dnes nějaké skvrny na slunci. Skoro každý tu píše o smrti.

dablik008
21. 07. 2001
Dát tip
viz Had, co na ty smrti vsichni vidite?? a k basni....dalo by se to urcite prepsat tak, aby to bylo nejaky citelnejsi, tohle mi vubec nelezlo ocima...ale to je jenom muj subjektivni nazor, koho to zajima...

Wopi
21. 07. 2001
Dát tip
V osmnácti se vykašli na myšlenky na smrt, fakt.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru