Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá daň

22. 09. 2008
13
18
1120
Stačil by roční celibát zbavit se co se nanosilo do hlavy srdce do duše v předtuše příštích otazníků to není touha po úniku to jenom rozum neušel ještě tu cestu pochopení až tam kde prázdno bolest není a zbývá místo pro radost je nová Láska denní host jenomže ty máš tolik tepla když konečky svých prstů kůže se dotýkáš máš sílu muže co v bezpečném mě objetí sevře a ptá se: Jak je ti? očima slastí přivřenými hledá můj verš a nové rýmy rty svými na rtech básníka a celibát nám utíká...

18 názorů

****T****

Markel
01. 10. 2008
Dát tip
pěkná, ze života - T

Toscana
23. 09. 2008
Dát tip
podvědomí je mrška... ono často ví fakt víc než si myslíme ;o)

Toscana
23. 09. 2008
Dát tip
podvědomí je mrška... ono často ví fakt víc než si myslíme ;o)

naskakuje - mně také :))) - mysl si s námi hraje /nebo že by věděla víc? potvůrka :)))/

Toscana
23. 09. 2008
Dát tip
jen... v tom posledním verši mi tam jakoby samo v mozku naskakuje místo slova utíká slovo uniká...

moje slova, Míro... :)))

Toscana
23. 09. 2008
Dát tip
bože, tohle je nádhera... *t

Delfín
22. 09. 2008
Dát tip
Když dáš se cestou celibátu, hbitě se Lásky vzdáš, uvědom si, že nepočká tu, co možná potkat máš! A jednou rvát si budeš vlasy, že už je pozdě na Lásku, že sama v koutku zestárla si, ty pošetilý bělásku! Život jen jednou šanci dává, a není žádné Repete! Kdo vše hned před překážkou vzdává a s bezelstností dítěte věří, že šance přijde znova, že štěstí jen na něj má čas, a pak se někde v koutě schová, ten bloud je! Jarči, slyšelas?

Deni
22. 09. 2008
Dát tip
moc krásný *

Bíša
22. 09. 2008
Dát tip
:o))


Norsko 1
22. 09. 2008
Dát tip
Jak je ti ? *

máš dobrej den* líbí

A.H.
22. 09. 2008
Dát tip
kdyby to neutíkalo jen tak

Háber
22. 09. 2008
Dát tip
pekný únik*

Ó
22. 09. 2008
Dát tip
...malá daň jeví se dobrou býti...někdy je solí na hostině žití...

macecha
22. 09. 2008
Dát tip
Tedy, celibát nepřeji nikomu. Jak začneš, už nepřestaneš, to radši stále znovu zkoušet. Potom už totiž jen stále pochybuješ a to je hrůza,která Tě nakonec najde samotnou! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru