Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andrej Gumitski

26. 09. 2008
1
4
585
Autor
Elphík

Nemusíte sdílet můj smysl pro hůmor, ale to je asi tak jediné, co proti téhle blbůstce můžete dělat :-)


Andrej Gumitski se narodil 15.5.1955 v Krakově, rodině vojáků Gumitskich.

Měl tedy už předem předpovězenou budoucnost. Stát se gumovým vojákem Gumítkovského Polska. Jen co tento oranžový gumídek (dítě Matyldy(žlutý gumídek) a Alexeje(červený gumídek) Gumitskich) dostudoval základní školu a První reálné Gumítské gymnázium…navlékl na sebe khaki uniformu a přidal se do Gumítských ozbrojených sil, kde absolvoval základní výcvik.

Roku 1975, tedy ve věku 20 let odchází Gumitski do SSGR (Sovětský svaz gumítských republik), kde v hodnosti podporučíka nastupuje do Ruské gumítské armády (RGA)…o tři roky později nastupuje do Spez Natz…1981 je za zásluhy ve službě povýšen do hodnosti majora…díky své vynalézavosti se stává členem vojenského výzkumného týmu a roku 1985 vyvíjí spolu se svým týmem prvního nášlapného gumítka typu Novgorod.

Na vrcholu života ho postihla nemoc, patrně kůli jeho výzkumům týkající se využití vody jakožto zbraně hromadného ničení…zemřel roku 1990 v Moskvě na nabobtnání.

RIP Majore Gumitski (posmrtně vyznamenán za zásluhy gumítkovské společnosti)


4 názory

Elphík
16. 03. 2010
Dát tip
to je smyšlený infantilní životopis :-)

Oldjerry
27. 09. 2008
Dát tip
To není ujetý, to je bezradný z nepochopení, o co tu jde

Norsko 1
26. 09. 2008
Dát tip
nedůslednost, která tento zlořád ze světa sprovodila, přepadla tebe. Málo gumídků málo

Noe1
26. 09. 2008
Dát tip
ježíííííš, to je ujetý gumísek gumou :-))))) to je tak ujetý, že si tipnu (za ujetě)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru