Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hudba?

01. 10. 2008
2
9
1759
Autor
Pam!PUCH!

Je to haiku ?


skupinami tónů

proniká světlo

listy šeříku

9 názorů

Zvrhlík
01. 10. 2008
Dát tip
Paulart: To není free-form. To je obyčejná věta. :) --------------- skupinami tónů proniká světlo listy šeříku dobré je nevyjádřené kireji mezi 2. a 3. řádkem problém je v tom, že tóny světlo může pronikat jen těžko a že skupinami je slovo nadbytečné a postradatelné. navíc motivy 1.+2. a 3. jsou příliš daleko od sebe, jsou si na můj vkus příliš vzdálené, takže to čtenáře nejspíš neosloví... Pokud to s haiku myslíš vážně, doporučuju tuto stránku: www.haiku.bloguje.cz Teorie haiku je tam poměrně srozumitelně a česky podaná. Pokud bys i po přečtění tamějších teoretických článků měl/a nějaké otázky, klidně se na mě obrať, pokud budu vědět rád poradím nebo tě odkážu na další zasvěcené anglické texty o haiku.

Paulart
01. 10. 2008
Dát tip
Skupiny tónů tvoří akordy. Tady jen: Světlo proniká listy šeříku. Špatné free-form.

kilianew - světlo proniká kým čím - listy takže namol (jeden z nás dvou určitě) :o)

moorgaan
01. 10. 2008
Dát tip
pro někoho to haiku může být..pro mě ne..

Norsko
01. 10. 2008
Dát tip
chtěl bys aby to vypadalo jako haiku. chtěl bysis ze mě dělat prdel. to se ti nepodaří

Petrusha
01. 10. 2008
Dát tip
ja neviem, ja hájkom nerozumiem

kilianew
01. 10. 2008
Dát tip
nevím- co skloňování? listů? nebo na listy? ale jen listy? netvoří to každopádně celek- a jesli jo, tak jsem hold už namol

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru