Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od prvního výkřiku

02. 10. 2008
3
6
985

... lazebník netřeba ...

Od prvního výkřiku

 

Tak jako si hraji

s minulostí

budoucnost do vlasů

vánek přináší

mohu to totiž udělat

své vlastní zbavený

ze všeho plešatý

zlo potrestat

ale jak?

Když vše je již napsáno

když vše si již neseme

od prvního výkřiku

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

neřku-li jednoho výstřiku.


6 názorů

Píšu odpověď,jak jsi předvídal(tykej mi) a jsem ráda,že nevím,co bude,ať už je to určeno nebo ne.Kromě osudu jsou tu krásná"chvění"okamžiků,která si musíme vychutnat,dokud k tomu máme příležitost.

Honzyk
06. 10. 2008
Dát tip
o)

Že vše není dáno? Tomu nevěřte. Již pouze to, že jste mi napsala bylo nevyhnutelné ... jinak by to tady prostě nebylo. Já nevím, jestli si mojí odpověď přečtete, ale jestli ano, evidentně Vám v tom nic nezabránilo, ani žádná tendence. A stejně tak odpověď, kterou mi napíšete nebo si jí budete třeba jen myslet již je vepsána v osudu. Možná se s tím nechcete smířit, možná si myslíte, že by Vám to sebralo radost z dalších rozhodnutí, ale naštěstí není každý jasnovidcem, jinak bysme se z toho zbláznili. Přeji fajn den ... i ten je vepsán ve vašem osudu :-)

Od konce by to vlastně taky šlo, máš Ty recht ... 1 text = 2 honoráře :-)

Honzyk
02. 10. 2008
Dát tip
..........pripada mi, jako bys psal spis "od konce"...myslim, sel slovo od slova od konce, ale proc ne...?.)*

Ale není vše dáno,tomu nevěř.Jsou snad dány nějaké tendece,které budou působit vnačem osudu.Vče do detailu ale ne.TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru